۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۸۹۸۲
با توجه به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت می توان زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم و مشکلات ناشی از فقر را رفع کرد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس،گفت: با توجه به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت می توان زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم و مشکلات ناشی از فقر را رفع کرد.

بهرام بیرانوند در نشست علنی امروز (یکشنبه 15 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکرشفاهی ،گفت: ایران مدافع مظلومان جهان است بنابراین تلاش های آمریکا برای محدودسازی ایران و همچنین ایجاد اختلاف بین مسلمانان محکوم است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیروگاه بوشهر به 10 هزارسانتریفیوژ نیاز دارد بنابراین پذیرش محدودیت قابل قبول نیست و نباید فراموش کرد که رؤیای افراد خسته از مجاهدت محقق نخواهد شد.

بیرانوند افزود: در جلسه شورای اداری به رئیس جمهور گفتم که حاضر به کمک در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هستیم بنابراین باید به این موضوعات رسیدگی شود.

وی ادامه داد: یکی از لازمه های ورود به برنامه ششم توسعه کشور توجه به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است، باید به نحوی برنامه ریزی شود که در آینده موضوعاتی مانند اشتغال و ازدواج جوانان حل و فقر در جامعه ریشه کن شود.

بیرانوند گفت: با برگشت فرماندار استعفا داده بروجرد مشکلی نداریم بنابراین از رئیس جمهور می خواهم که دستور دهد فرماندار به بروجرد باز گردد.

وی افزود: از رئیس جمهور می خواهم که دستور دهد سدهای مورد نیاز حوزه انتخابیه ام تکمیل و احداث شود تا مشکل کمبود آب شرب حل شود.

عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از وزرای اطلاعات و کشور می خواهم که مانع خروج از کشور، متهمان به فساد در پرونده های نفتی شوند. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر