۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۸۶۳۲
برگزاری جلسه کارگروه تخصصی پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیر عامل استان مازندران
شهرداری های گروه الف باید در شرایط بحران مدیریت محله محور داشته باشند
نبوی مدیر کل پدافند غیر عامل استان با تبریک اعیاد شعبانیه و برشماری اصلاح گری روحیه انتظار را تحقق بخش این اصلاح گری دانست. وی از اقدامات شایسته دستگاههای عضو کارگروه  در حادثه سیل اخیر  و حضور معاون رئیس جمهور و استاندار مازندران و دادستان کل کشور تقدیر نمودند و آمادگی را اصلی ترین شرط مقابله  با تهدیدات بیان کرد.

دبیر شورای پدافند غیر عامل استان با تاکید بر ماهیت پدافند غیر عامل در حوزه تهدیدات طبیعی ، دفاع غیر نظامی را مستلزم پیشبین و پیشگیری در راستای کاهش آسیب پذیری ، مدیریت مردم و تامین نیازهای مردم بر شمرد و فلسفه وجودی آن را حفظ جان مردم دانست.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان  هزینه  قبل از هر حادثه  و نظارت جدی را  اصلی دانست که باعث می شود که بعد از حادثه احساس گناه نکنیم.

نبوی خواستار منطقه بندی  شهرداری های شهرهای  الف استان در شرایط بحران ، تهیه طرح جامع  تخلیه اضطراری جمعیت ، ساماندهی مطلوب تیم های اضطراری  پشتیبانی و خدمات شهری  با فرماندهی واحد ، هماهنگی بین بخشی وتهیه طرح مطالعاتی  ایجاد پایگاه های پشتیبانی و مدیریت بحران شد.

کلانتری معاون خدمات شهری شهرداری ساری در این جلسه گزارش مبسوطی  از اقدامات شهرداری ساری بعنوان دبیرخانه کارگروه ارائه کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر