۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۸۶۰۷
فرماندار نهبندان
هاشمی حوزه برنامه ریزی جوانان را از نوع پدافند غیرعامل و پیشگیرانه قلمداد و خاطرنشان کرد: نباید موقعی که جوانان دچار آسیب شدند، بدنبال رفع مشکلات و آسیب ها برویم، بلکه می بایست نگاهمان از حالت آفندی به پدافندی تغییر یابد.

هاشمی نماینده فرماندار نهبندان نیز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهبندان گفت: برنامه ریزی جامع و کامل در استان و شهرستان ها برای جوانان با توجه به مقتضیات و شرایط هر منطقه از رهگذر برخورداری و به روز رسانی بانک جامع اطلاعاتی در حوزه های مختلف جوانان میسر می شود و می بایست در یک وحدت رویه با رویکرد و پیشگیری، برنامه هایی را تدوین کرد.

وی حوزه برنامه ریزی جوانان را از نوع پدافند غیرعامل و پیشگیرانه قلمداد و خاطرنشان کرد: نباید موقعی که جوانان دچار آسیب شدند، بدنبال رفع مشکلات و آسیب ها برویم، بلکه می بایست نگاهمان از حالت آفندی به پدافندی تغییر یابد.

وی با بیان اینکه برنامه های شهرستان در مواجهه با تهاجم فرهنگی و مبارزه با مواد مخدر به صورت جامع، کامل و حساب شده باید تدوین شود، اظهارداشت: باید روحیه اعتماد و خودباوری جوانان را با ایجاد امکان بازدید از مراکز مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارتقاء بخشیم.

معاون فرماندار نهبندان، برگزاری تریبون های آزاد و کرسی های آزاد اندیشی و «یک روز با جوانان» را از دیگر برنامه های شهرستان در هفته جوان دانست و خاطرنشان کرد: از رهگذر اجرایی شدن برنامه ها، به دنبال تخلیه جوانان هستیم و می بایست در ستاد ساماندهی جوانان نیز نمایندگانی از قشر جوانان حضور داشته باشند.

هاشمی برگزاری همایش «ازدواج آسان و اسلامی» و تقویت برگزاری جشن های گروهی ازدواج برای فرهنگ سازی در حذف هزینه های زاید و سایر معضلات در این زمینه را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و اظهار داشت: تجلیل از جوانان برتر، مبتکر و نخبه و برگزاری مسابقه پیامکی «مهمترین خواسته جوانان از مسئولان چیست؟ از دیگر برنامه های ستاد گرامیداشت هفته جوان نهبندان است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر