۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۸۲۸۲
اداره كل پدافندغيرعامل استانداري قزوين
همايش مباني پدافند غيرعامل با توجه به نقش و اثر بانوان با همكاري اداره كل امور بانوان و اداره كل پدافندغيرعامل استانداري قزوين برگزار شد.
همايش مباني پدافند غيرعامل با توجه به نقش و اثر بانوان درگروه هاي مخاطب خويش از گروه هاي مختلف بانوان  از جمله مشاورين امور بانوان دستگاه هاي اجرايي استان و بانوان مدير سازمان هاي مردم نهاد در قزوين با همكاري اداره كل امور بانوان و اداره كل پدافندغيرعامل استانداري قزوين برگزار شد.
افشار مديركل پدافند غيرعامل استانداري قزوين در این همایش گفت: با توجه به نقش و اهمیت پدافند غیر عامل در افزایش توان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و کاهش آسیب‌پذیری‌های کشور و همچنين تاكيد مقام معظم رهبري به اين حوزه،  نياز به كسب اطلاعات درخصوص پدافند غيرعامل بيش از هر زمان ديگري لازم و ضروري است زيرا پدافند غير عامل در درجه­ اول موجب زنده ماندن و ادامه­ حيات و بقاي نيروي انساني مي‌گردد كه با  ارزش‌ترين سرمايه­ يك كشور و قدرت ملي مي‌باشد و در درجه­ دوم خسارات و صدمات را در سطح كلان تقليل و ادامه­ فعاليت و مقاومت در شرايط بحران را ممكن مي‌سازد. حضور زنان در اين عرصه با توجه به شرايط كنوني و تغيير نوع زندگي به عنوان گروه­ هاي اثرگذار در جامعه بسيار حائز اهميت مي­باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر