۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۸۱۸۰
با حضور استاندار قزوین
همایش پدافند غیرعامل در تهدیدات زیستی با حضور استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

همایش پدافند غیرعامل در تهدیدات زیستی ظهر امروز با حضور مرتضی روزبه استاندار قزوین، علی‌اکبر زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، محمد افشار مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری قزوین و جمعی از اساتید و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پدافند غیرعامل در تهدیدات زیستی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد.

دبیر علمی همایش پدافند غیرعامل در تهدیدات زیستی در خصوص برگزار این همایش افزود: از 9 ماه قبل اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این همایش آغاز شد.

امیرمحمد بیان کرد: کمیته علمی همایش با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و متخصصان امر در نخستین فرصت تشکیل شد و با برگزاری 20 جلسه با فواصل زمانی منظم و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در خصوص چگونگی برگزاری همایش بستر لازم برای برگزاری این همایش در استان فراهم شد.

وی اضافه کرد: این همایش در چارچوب یکی از اهداف کلان سازمان پدافند غیرعامل که فرهنگ‌سازی و ایجاد باور علمی در خصوص تأثیرگذاری پدافند غیرعامل در کاهش آسیب است، برگزار شده است.

دبیر علمی همایش پدافند غیرعامل در تهدیدات زیستی عنوان کرد: برای برگزاری همایش سعی شد از ظرفیت علمی موجود در استان قزوین به نحو مطلوب بهره‌برداری شده و علاوه‌ بر آن از وجود اساتیدی که در عرصه ملی صاحب تجربه هستند، دعوت شده است تا انتقال تجربه نیز محقق شود.

کاظمی‌فر خاطرنشان کرد: مجوز لازم برای ارائه مجوز به شرکت‌کنندگان این همایش دریافت شده که در مراسم اختتامیه همایش به افرادی که حضور مستمر در این همایش داشتند، ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: امیدواریم این همایش به یک کنگره ملی و حتی بین‌المللی برای انتقال تجربیات علمی و ارائه دستاوردهای پژوهشی تبدیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر