۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۸۱۶۸
دومین کنفرانس تخصصی تله مدیسین، 29 اردیبهشت ماه تا اول خردادماه با شعار «تله مدیسین راهکار اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
دکتر حمید کشوری، رییس پژوهشکده سلامت الکترونیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دومین کنفرانس تله مدیسین با هدف توسعه اقتصادی و فرهنگی تله مدیسین در کشور به همت پژوهشکده سلامت الکترونیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان نظام پزشکی کشور برگزار می شود.

به گفته وی دومین کنفرانس تخصصی تله مدیسین در سه گروه تخصصی پزشکی، مهندسی و مدیریت برگزار می شود.

رییس پژوهشکده سلامت الکترونیک خاطرنشان کرد: محورهای این کنفرانس در گروه پزشکی شامل تشخیص در تله مدیسین، درمان در تله مدیسین و طب نظامی و هوا فضا، در گروه مهندسی شامل معماری اطلاعاتی و ارتباطی، امنیت اطلاعات و پدافند سایبری، تجهیزات و فناوری های نوین تله مدیسین و در گروه مدیریت شامل نظام ارجاع و پزشک خانواده، مدیریت بحران در تله مدیسین، اقتصاد و مدیریت در تله مدیسین است.

کشوری با بیان اینکه دومین کنفرانس تخصصی تله مدیسین دارای 20 امتیاز باز آموزی است، تصریح کرد: پزشکان عمومی، متخصصان، دندانپزشکان، مدیران بیمارستانی، پرستاری، رادیولوژی، مهندسی پزشکی، فناوری اطلاعات و مدارک پزشکی از مخاطبان این کنفرانس هستند.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس، آشنایی با اصول مدیریت جهادی در توسعه تله مدیسین، توسعه پزشکی قانونی در تله مدیسین، راهکارهای توسعه تله مدیسین در پزشکی خانواده و مدیریت اقتصاد سلامت از طریق تله مدیسین است.

رییس پژوهشکده سلامت الکترونیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: همزمان با برگزاری دومین کنفرانس تخصصی تله مدیسین، سمینارهای بیورزونانس و تشخیص های نوین پزشکی (برای نخستین بار در کشور) و سمینار گردشگری سلامت و بازاریابی الکترونیک برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای دومین کنفرانس تخصصی تله مدیسین به نشانی http://irtelemed.ir مراجعه کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر