۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۸۰۸۵
همایش پدافند غیر عامل با حضور کارشناسان فناوری اطلاعات و مدیران دستگاههای اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
همایش پدافند غیر عامل ظهر سه شنبه با حضور  100کارشناس فناوری اطلاعات و مدیران دستگاههای اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

مدیر فناوری اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری در این همایش با اشاره به برگزاری همایش پدافند غیر عامل، گفت: این همایش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای مستحکم شدن کشور در تمام حوزه ها برگزار شده است.

مرتضی سقایی تصریح کرد: وظیفه ما این است که در حوزه سایبری استحکام داشته باشیم.

وی عنوان کرد: هم اکنون دشمن در تلاش همه جانبه برای ضربه زدن به نظام اسلامی است و مهمترین راه ورود آنها در حال حاضر از فضای مجازی و سایبری است.

وی بر ضرورت آشنایی همه مدیران دستگاهای استان و کارشناسان فناوری اطلاعات با هجمه های دشمنان از فضای سایبری تاکید کرد و ادامه داد: با آشنایی کامل از هجمه های سایبری باید جلوی بسیاری از خسارتها گرفته شود.

مدیر فناوری اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: کارشناسان و مدیران باید آموزشهای لازم را فرا گیرند و دقت لازم را داشته باشند.

مرتضی سقایی هدف از برگزاری این همایش را برنامه ریزی برای استفاده از منابع در مواقع حساس و مدیرت منابع انسانی در این مواقع بر شمرد.

مدیر فناوری اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید امکانات شناخته شود و منابع مورد برسی قرار گیرد تا در زمان ایجاد مشکل در خصوص هجمه های سایبری مشکلی ایجاد نشود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر