۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۸۰۱۳
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری قزوین خبر داد:
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری اعلام کرد: از ظرفیت برنامه پنج‌ساله ششم، جهت تدوین پروژه‌های پدافند غیرعامل بصورت راهبردی و دانش محور استفاده خواهد شد.
محمد افشار، اظهار کرد: تدوین پروژه‌ها با هدف کاهش آسیب پذیری و افزایش قدرت بازدارندگی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع فرایند تدوین برنامه پنج‌ساله ششم، از آنجا که راهبردهای کلان پدافند غیرعامل ماهیت سیاست گذاری و برنامه ریزی‌ها در آن غالبا از نوع پیشگیرانه و آینده نگر است، از این ظرفیت، در تعریف و تدوین پروژه‌های پدافند غیرعامل به‌صورت راهبردی و دانش محوری و با هدف کاهش آسیب پذیری و ارتقاء پایداری مردمی و افزایش بازدارندگی استفاده خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین با اشاره به الزامات تصریح شده در قانون مبنی بر، ضرورت رعایت دستگاه‌های اجرایی در برنامه ریزی‌های عمرانی سال ۱۳۹۳ به ملاحظات و پیوست‌های پدافند غیرعامل در تمام مراحل طراحی و اجرا و بهره برداری از پروژه‌ها تاکید کرد.

وی افزود: در سال جاری بازدید و نظارت بر طرح‌های مصوب و رعایت الزامات پدافندی پروژه‌ها با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد پذیرفت.

افشار در تشریح اهداف و برنامه‌های این اداره کل، به آشنا ساختن مردم با اهداف، وظایف و مأموریت‌های پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: در راستای فرهنگ سازی عمومی و ارتقاء سطح آگاهی مردم، آموزش‌های تخصصی و دوره‌های طولی و عرضی در سال ۹۳ برگزار خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر