۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۵۸۳۶
نماینده ولی‌‌فقیه استان کرمان:
نماینده ولی فقیه استان کرمان با اشاره به جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن علیه کشور گفت؛ اقداماتی که در حوزه پدافند غیرعامل استان انجام شده و جهشی که در این زمینه به وجود آمده است، باید حفظ و تقویت شود.

به گزارش پایداری ملی ،در اولین روز هفته پدافند غیرعامل ؛دکتر جلالی معاون سیاسی استاندار کرمان،کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان و جمعی از مدیران و دبیران پدافند غیرعامل دستگاه‌های اجرایی استان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدار گفت: هر کشوری سه راه پیش پای خود دارد؛ یا اینکه در همه حوادث تسلیم باشد و با اشاره و اعلام تصمیم دیگران عمل کند، یا فورا وارد جنگ شود، یا اینکه در بازدارندگی فعال قرار گیرد.


وی افزود: هر آزاده، ایران‌دوست، باغیرت و غرور دینی و ملی، راه سوم را انتخاب می‌کند. ما از جنگ هراس نداریم، اما بنای ما بر جنگ نیست و اگر مورد تجاوز قرار گرفتیم از خودمان دفاع می‌کنیم.


نماینده ولی‌‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان تصریح کرد: کشورها باید بدانند که در تجاوز به ما، ساکت نیستیم و بازدارندگی داریم‌.


علیدادی با بیان اینکه باید در حوزه فرهنگ پدافند غیرعامل کار کنیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران مورد طمع بیگانگان است، جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ما به‌راه انداخته‌اند و هر گروه در حوزه مسئولیتی خود باید کار کند.
وی گفت: اقداماتی که در حوزه پدافند غیرعامل استان انجام شده و جهشی که در این زمینه به وجود آمده است، باید حفظ و تقویت شود.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و حوادث منطقه، عنوان کرد: اسرائیل بیشتر از جنگ ‌رو در رو با جمهوری اسلامی ایران، روی جنگ شناختی حساب باز کرده است.


وی ادامه داد: دشمن در بحث عملیات‌های خرابکاری در زیرساخت‌ها و تاسیسات اقداماتی دارد و آماده‌باش دستگاه‌ها در حوزه زیرساخت‌ و تاسیسات همچنان برقرار است.

ابراهیم کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان نیز عنوان کرد: در پدافند غیرعامل هر لحظه با نمونه‌ای جدید مواجه هستیم، پس باید نسبت به مسائل آگاه، سریع و چابک باشیم.


وی افزود: در حوزه زیرساختی، مصون‌سازی‌ها صورت گرفته اما با حد تعادل و مطلوب فاصله زیادی داریم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان به کسب رتبه برتر این اداره در دومین سال پیاپی و تدوین اطلس پدافند غیرعامل اشاره داشت و گفت: طرح‌های پدافند غیرعامل ۱۳ شهر نوشته شده است.


کریمی با اشاره به تشکیل مستمر جلسات پدافند غیرعامل زیستی استان از نجات ۸۵۰ هزار تن ذرت در شهرستان ارزوئیه و ۱۰۰ درصد محصول شهرستان بردسیر از شیوع آفت خبر داد.


وی تصریح کرد: شورای فضای مجازی استان در حوزه سایبری، برگزاری رزمایش‌ها، همایش‌ها، دوره‌های آموزشی، موافقت‌نامه‌های مالی، شناسایی مواد پرخطر صنعتی، ارزیابی زیرساخت‌های استان و چابک‌سازی دستگاه‌ها در زمان بحران و مقابله با تهدیدها از جمله اقدامات حوزه پدافند غیرعامل استان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر