۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۵۷۹۸
سردار جلالی در دیدار با آیت الله فاضل لنکرانی تاکید کرد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از حفظ انسجام ملی و آمادگی زیرساخت‌ها به عنوان کلید مقابله با تهدیدات و بحران‌ها یاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مدیران و مسئولان این سازمان در آستانه ایام نکوداشت پدافند غیرعامل با آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی دیدار کردند.

سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این دیدار در سخنانی با اشاره به اهمیت آمادگی کشور در برابر تهدیدات احتمالی، گفت: از جمله کار ویژه‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، رصد تهدیدات، حصول اطمینان از کسب آمادگی زیرساخت‌های خدمات رسان در برابر تهدیدات و مخاطرات، تضمین تداوم کارکرد آن‌ها در صورت بروز تهدیدات و حفاظت از مردم است.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ انسجام ملی خاطرنشان کرد: حفظ وحدت و انسجام درونی کشور ضروری است و باید از افکار عمومی در برابر جنگ تبلیغاتی و روانی دشمنان محافظت کرد.

سردار جلالی با اشاره به تجربه بحران کرونا، خاطرنشان کرد: این تجربه به ما نشان داد که در برابر بحران‌ها با ایجاد روحیه معنوی و نمایش نماد‌های فداکاری می‌توان فضای ترس را به یک فضای حماسی و کار داوطلبانه تبدیل کرده و بر بحران غلبه کرد.

وی همچنین به نقش رهبری معظم انقلاب در دمیدن روح شجاعت در جامعه اشاره کرد و افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب و حضور ایشان در نماز جمعه و حضور حماسی مردم در آن روز پیام اقتدار را به دشمنان ایران و ایرانی مخابره کرد و سبب تقویت انسجام و وحدت ملی در جامعه شد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل با بیان اینکه پیروزی در صحنه جنگ تنها به دستاورد‌های نظامی محدود نمی‌شود، تصریح کرد: باید انسجام ملی را حفظ کرده و نسبت به توطئه‌هایی که وحدت ملی را هدف قرار می‌دهند هوشیار باشیم تا همچون همیشه از پیچ‌های تند تاریخی با موفقیت عبور کنیم.

 

تاکید بر اهمیت وجودی سازمان پدافند غیرعامل کشور

 

آیت‌الله فاضل لنکرانی نیز دراین دیدار، با تاکید بر اهمیت وجودی سازمان پدافند غیرعامل کشور و تقدیر از اقدامات آن، اظهار داشت: ماموریت‌های این سازمان در راستای افزایش تاب آوری و در نتیجه حفظ دین، جامعه و امنیت کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ابزار امیدواری کرد که اقدامات سازمان پدافند غیرعامل کشور بیش از پیش به حفظ و صیانت از جامعه در برابر تهدیدات کمک کند.

آیت‌الله فاضل لنکرانی همچنین به اهمیت نقش رهبری معظم انقلاب و نقش ایشان در مقابله با دشمنان و تقویت جبهه مقاومت اشاره کرد. وی همچنین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به حق یک «غده سرطانی» است، بر لزوم مبارزه با این رژیم و مقابله با اقدامات جنایتکارانه آن تاکید کرد.

گفتنی است هفته نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۳ با شعار پدافند غیرعامل تدبیر امروز امنیت فردا از پنجم لغایت یازدهم آبان ماه با هدف ارتقای آمادگی ملی و تبیین اقدام‌ها و دستاوردهای سازمان پدافند غیرعامل و دستگاه‌های ملی و اجرایی در این عرصه برگزار می‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر