۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۵۷۷
مدیرکل غله اردبیل:
عباس کریمی اظهار کرد: دوگانه سوز کردن نانوایی ها از بحث هایی است که در بخش پدافند غیرعامل مطرح است.
عباس کریمی مدیرکل غله اردبیل  در نشست با خبرنگاران خبرگزاری ها و رسانه های گروهی فعال در استان اردبیل اظهار کرد: دوگانه سوز کردن نانوایی ها از بحث هایی است که در بخش پدافند غیرعامل مطرح است.

وی افزود: در باره بحث اصلاح قیمت ها اعم از هر گونه افزایش، کاهش یا تعلق گرفتن یارانه ای خاص در سه ماهه اول سال جدید تصمیماتی از سوی مسئولان مربوطه اتخاذ می شود.

کریمی بیان کرد: برای اولین بار در سطح کشور طرحی از سوی  اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل پیش بینی شده است که در این طرح کارشناسان زبده مواد غذائی در استان را شناسایی کرده و با همکاری آنان مواد غذائی به صورت خام مورد آزمایش قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در صورت تصویب این طرح در استان اردبیل انجمن صنفی را در این باره تشکیل داده و صندوق  ر فاهی ومالی آن را هم راه اندازی می کنیم تا کارشناسان مواد غذائی به کارگیری شده در طرح از طریق مذکور بتوانند به حقوق و مزایای خود دست یابند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل افزود: قبل از اجرای طرح و به کارگیری اشخاص هم به مدت یک تا دو ماه در جهت ارتقای کیفیت، افزایش بهره وری و عمل آوری خمیر در قالب دوره تخصصی، کارشناسان این طرح آموزش می بینند. 

کریمی با بیان اینکه  بیش از 218 هزار کیسه برنج در جریان سبدکالایی دولت با همکاری اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل  توزیع شده است، گفت: در این راستا 2 هزار و 203 تن برنج در قالب 218 هزار و 696 کیسه برنج 10 کیلویی به مراکز عرضه سبد کالا تحویل داده شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس امتیاز بندی کارشناسان غله در مورد کیفیت نان، بربری استان رتبه چهارم، سنگک رتبه پنجم و نان لواش هم رتبه هفتم کشوری را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با اشاره به فعالیت 4 کارخانه صنعتی نان در استان، تأکید کرد: فعالیت این کارخانه ها  موجب اشتغالزایی، حمایت از سرمایه‌گذاران و تولید نان انبوهی شده است.

کریمی تشریح کرد: امسال 25 هزار تن شکر خام کشور در کشت و صنعت مغان تصفیه شده که علاوه بر تأمین نیاز استان توانستیم این محصول را  به سایر استان‌های کشور هم صادر کنیم  و این کار سبب درآمدزایی بیشتری برای کشت و صنعت مغان شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر