۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۵۷۶۷
مدیرعامل زیرساخت خبر داد؛
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از توسعه ظرفیت و پایداری ارتباطات بین‌الملل خبر داد و گفت: کیفیت سرویس دریافتی کاربران خط قرمز ما است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، بهزاد اکبری درباره محدودسازی پهنای باند خارج گفت: خوشبختانه در خصوص پهنای باند داخل و خارج در حال حاضر هیچ مشکلی نیست، هر چند در مواقعی تحت حملات شدید DDOS از خارج قرار می‌گیریم که کمی بر روی ارتباطات بین‌الملل ما تأثیر می‌گذارد ولی تلاش کرده‌ایم این حملات را مدیریت کرده و کمترین تأثیر را بر روی اپراتورهای اینترنت داشته باشند.

توسعه ظرفیت و پایداری ارتباطات بین‌الملل

وی افزود: برای ارتقا توان مقابله با این گونه حملات تصمیم داریم علاوه بر ارتقا زیرساخت‌های کشف و مقابله با حملات، ظرفیت‌های بین‌الملل کشور را توسعه دهیم تا پایداری خدمات در چنین شرایطی حفظ شود.

کیفیت سرویس دریافتی کاربران جز خطوط قرمز ماست

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در دولت چهاردهم توسعه ظرفیت و پایداری ارتباطات بین‌الملل کشور از اولویت‌های مهم ماست، ما در کنار افزایش ظرفیت شبکه متناسب با رشد ترافیک کاربران به دنبال تنوع بخشی به مسیرهای ارتباطات بین‌الملل کشور هستیم، ضمن اینکه کیفیت سرویس دریافتی کاربران جز خطوط قرمز ماست.

وی افزود: البته باید توجه داشت که بخش قابل توجهی از مشکلات کیفیت سرویس اینترنت کاربران به ویژه در شهرستان‌ها، به لایه‌های پایین دستی شرکت ارتباطات زیرساخت در بخش شبکه‌های داخل استانی، درون شهری و حتی لایه دسترسی مربوط می‌شود.

افزایش کیفیت و پایداری ارتباطات اولویت دولت است

اکبری تاکید کرد: افزایش کیفیت و پایداری ارتباطات برای تحول دیجیتال و تحول در صنایع کشور و رشد اقتصاد دیجیتال یک ضرورت ملی است که باید به طور هماهنگ در کل لایه‌ها مورد توجه قرار گیرد و این موضوع از اولویت‌های وزارت ارتباطات در دوره جدید است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر