۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۵۶۶۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تکذیب شایعات تعطیلی این بنادر به واسطه تهدیدات دشمن صهیونیستی گفت: تصاویری از تخلیه بنادر استان بازنشر شده این تصاویر تکذیب می‌شود و بنادر استان با ظرفیت کامل در حال خدمات دهی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در واکنش به بازنشر تصویری مبنی بر خالی بودن اسکه‌های بنادر هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی گفت: تصاویری از تخلیه بنادر استان بازنشر شده این تصاویر تکذیب می‌شود و بنادر استان با ظرفیت کامل در حال خدمات‌دهی هستند.

وی افزود: درحال حاضر بیش از ۴۰ شناور درحال تخلیه و بارگیری انواع کالا در بندر شهید رجایی هستند.

عباس نژاد گفت: علاوه بر اینکه چهارمین کِشتی گندم که در بندر شهید رجایی پهلودهی شده و درحال تخلیه محموله خود است، درحال حاضر شناور‌های حامل شکر (۶۷ هزار و ۹۰۰ تن) و کود اوره (هشت هزارو ۶۳۹ تن) در بندر شهید رجایی درحال تخلیه هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: کشتی حامل ۴۸۱۰۰ تن (کالای اساسی) گندم در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد روز ۱۳ مهرماه به اسکه ۱۵ پهلودهی شده و عملیات تخلیه به مدت هشت روز کاری ادامه دارد.

همچنین حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم هر گونه تخلیه این بنادر به واسطه تهدیدات دشمن به منظور هدف قرار دادن زیر ساخت‌های کشور را تکذیب کرد و گفت: بندر شهید باهنر در حال حاضر با تمام توان در حال انجام رویه‌های بندری و تخلیه و بارگیری کالا هستند.

وی افزود: خوشبختانه هیچ مسئله‌ای در این بندر وجود ندارد و بندر مثل گذشته در حال انجام خدمات است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر