۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۵۱۸۲
با ارسال نامه به کراود استرایک؛
کمیته امنیت داخلی مجلس آمریکا نامه ای به جورج کورتز مدیر ارشد اجرایی شرکت کراود استرایک ارسال و از او درخواست کرده درباره قطعی جهانی سرویس های فناوری اطلاعاتی در کنگره شهادت دهد.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از مهر، آپدیت معیوب نرم افزار امنیتی کراود استرایک به از کار افتادن رایانه های مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز در سراسر جهان منجر شد و در پی آنها اختلالاتی در صنایع مختلف از خطوط هواپیمایی گرفته تا بانکداری و خدمات درمانی به وجود آمد. مایکروسافت یک روز پس از ترمیم اختلال اعلام کرد ۸.۵ میلیون دستگاه ویندوز تحت تاثیر این آپدیت از کار افتاده بودند.

در نامه کنگره آمریکا به کورتز آمده است: هرچند از واکنش کراود استرایک و همکاری آن با سهامداران تقدیر می کنیم، اما نمی توان گستره این رویداد را که بزرگترین قطعی فناوری اطلاعاتی تاریخ لقب گرفته، نادیده گرفت.

یک سخنگوی شرکت در این باره گفت: کراود استرایک با کمیته های کنگره مرتبط با این امر در ارتباط است. جلسات توجیهی و سایر جدول‌های زمانی تعامل ممکن است به صلاحدید اعضا افشا می شود.

در نامه مذکور از مدیر ارشد اجرایی شرکت خواسته شده یک جلسه استماع برای کمیته امنیت سایبری و حفاظت از زیرساخت در روز ۴ شنبه تعیین کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر