۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۵۱۶۷
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا:
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: خرید خدمت سربازی اجرا نخواهد شد و مشمولان غایب و غیرغایب باید وضعیت خدمت خود را تعیین تکلیف کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، سردار تقی مهری درباره شایعه خرید خدمت سربازی، اظهار داشت: خرید خدمت سربازی چند سالی است که اجرا نمی‌شود؛ از اینرو همه افرادی که به سن مشمولیت رسیده‌اند باید وضعیت خدمت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند.

وی یادآور شد: خرید خدمت سربازی از سال ۹۴ تا ۹۷ در قالب طرح جریمه مشمولان غایب دردو مرحله اجرا شده و اکنون برنامه‌ای در این خصوص در دستورکار نیست، بنابراین مشمولان غایب به امید خرید خدمت سربازی نباشند.

سردار مهری افزود: مشمولان در نظر داشته باشند که غیبت سربازی، محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام در سازمان‌ها، دستگاه‌های خصوصی و دولتی، محرومیت از تحصیل و خروج از کشور و مواردی از این دست را به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی http:// www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر