۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۷۴۹۷۰
سردار ساسانی در شورای مدیران کل پدافند غیرعامل استان‌ها تاکید کرد
جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور بر لزوم احصای برنامه‌های اجرایی نهادینه سازی پدافند غیرعامل در زمان وقوع تهدیدات با استفاده از خروجی‌های مطالعات پدافند غیرعامل استان‌ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، سومین جلسه وبیناری شورای مدیران کل پدافند غیرعامل استان‌ها در سال ۱۴۰۳ با حضور سردار دکتر محسن ساسانی، جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار محمدعلی قمی، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان، دکتر عبدالرحمن کشوری معاون انرژی سازمان و همچنین مدیران کل پدافند غیرعامل ۳۱ استانداری کشور و جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان به صورت برخط برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار قمی با تاکید بر اینکه تلاش داریم تا مدیران پدافند غیرعامل به عنوان رابطین اصلی مرکز و استان‌ها در خصوص آخرین تصمیم‌ها و دستورات سازمان اشراف کامل داشته باشند، گفت: ماموریت اساسی ما در استان‌ها نظارت برای اجرای دقیق الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل است که در نهایت به مصون سازی زیرساخت‌ها و پایداری خدمات اساسی به مردم منتج می‌گردد.

در این جلسه، سردار دکتر ساسانی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور به تشریح سیاست‌های سازمان در واگذاری امور پدافند غیرعامل زیرساخت‌های مهم و حیاتی استان‌ها به اداره کل پدافند غیرعامل استانداری‌ها پرداخت.

وی با بیان اینکه احصای برنامه‌های اجرایی در جهت نهادینه سازی پدافند غیرعامل باید بر اساس خروجی‌های مطالعات پدافند غیرعامل استان‌ها انجام شود، تاکید کرد: تهیه طرح‌های مورد نیاز، پیش‌بینی امکانات و ذخایر و برگزاری رزمایش‌های نوبه‌ای برای ارتقای آمادگی در سطح استان‌ها باید به عنوان اولویت در دستور کار مدیران پدافند غیرعامل استان‌ها باشد.

در ادامه، دکتر خردمندیان، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه کالبدی سازمان پدافند غیرعامل کشور، دستورالعمل اجرایی ماده ۲۳ را تبیین و تشریح کرد. دکتر شجاعان، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی وزارت کشور، نیز با تقدیر از اقدامات و پیگیری‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیران کل پدافند غیرعامل در ارتقای زیرساخت‌های برگزاری انتخابات، به تبیین و تشریح ملاحظات پدافند غیرعامل در این حوزه پرداخت.

دکتر عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، به تبیین و تشریح الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل کشور برای پایداری زیرساخت‌های تأمین برق پایدار در زمان برگزاری انتخابات پرداخت.

در پایان، مدیران کل استانداری‌های کشور گزارشی از اقدامات استان‌ها در حوزه پدافند غیرعامل ارائه کردند و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر