۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۴۹۳
با حضور 100 نفر از روحانیون و مبلغان؛
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر ری از برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل با حضور 100 نفر از مبلغان و روحانیون خبر داد.

حجت الاسلام ذاکر صادقی کیادرباره کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل اظهار داشت: موضوع جلسه کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل بوده که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند در جنگ نظامی دشمن به سراغ سنگرهای مرزیمی رود اما در جنگ نرم به سراغ سنگرهای معنوی می آید، برگزار خواهد شد.

وی افزود: از شگردهای جنگ نرم این است که رفتار افراد جامعه را مورد تهاجم قرار داده و به تدریج به سمت و سویی سوق می دهد تا خواسته های برنامه ریزان دشمن تامین شود.

صادقی کیا عنوان کرد: مسئولان اداره تبلیغات اسلامی در کل کشور با هدف شناسایی روشها و مقابله با تهاجم فرهنگی جبهه معارض و حفظ و صیانت از فرهنگ دینی از افراد و کارشناسان موثر به ویژه روحانیون و مبلغان در جلسه ای دعوت به عمل آورده تا راهکارهای لازم را ارائه دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر ری بیان کرد: به دلیل حساسیتی که کشور در حوزه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی دارد، با توجه به اینکه کشور ما از نظر علمی و مباحث دیگر رو به پیشرفت است لازم می باشد که مسئولین نظام و به خصوص مسئولین فرهنگی در مقابل تهدیدات فرهنگی دشمن ایمن سازی لازم را فراهم کنند.

این مسئول گفت: در راستای رسیدن به ایمنی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن، روحانیون و ائمه جماعات که در ارتباط مستقیم با مردم هستند باید مردم را در این باره آگاه کنند تا موفقیت و سربلندی کشور فراهم شود.

وی اظهار داشت: مردم باید برای مقابله با جنگ نرم از نظر دفاعی آمادگی هوشمندانه و به موقع را کسب کرده و در برابر برنامه ها و طراحی های دشمن مقاومت و ایستادگی داشته باشند.

لازم به ذکر است که روز شنبه 17 اسفند کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل با حضور معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور حجت الاسلام روحانی نژاد و شرکت تعداد 100 نفر از روحانیون، مبلغان و ائمه جماعات در کانون سمیه شهر ری واقع در خیابان فدائیان اسلام برگزار می شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر