۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۴۹۰
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت:
حجت الاسلام سید محمد آتش زرگفت:در حال حاضر هیچ قطاری از این ریل آهن عبور نمی‌کند و تنها در ایام خاص و به عنوان پدافند غیر عامل از این ریل آهن استفاده می‌شود و این نکته بسیار مهمی در توسعه شهری قم است.

حجت الاسلام سید محمد آتش زر ، با اشاره به برداشتن خط آهن پل‌های جاده اراک و بلوار امین قم اظهار کرد: شهرداری قم تصمیم به برداشتن پل جاده اراک و بلوار امین دارد که در این راستا ریل راه آهن این مسیر برداشته نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: با برداشتن ریل آهن از این مسیر تمامی راه‌های ارتباطی با استان قطع می‌شود از این سو تنها پل این مسیر برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ قطاری از این مسیر عبور نمی‌کند عنوان کرد: در حال حاضر هیچ قطاری از این ریل آهن عبور نمی‌کند و تنها در ایام خاص و به عنوان پدافند غیر عامل از این ریل آهن استفاده می‌شود.

حجت الاسلام آتش زر خاطر نشان کرد: وجود گردنه‌ای که در این مسیر قرار دارد سبب ایجاد ترافیک در این مسیر و گرفتن فضای اینجاده شده است که با حذف این پل نیمی از مشکلات اینجاده حل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سخنان اخیر محسن عابدینی‌پور یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: به تازگی این عضو شورای اسلامی شهر مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده است که یک نظر شخصی است و باید به تصمیمات شورای اسلامی شهر احترام بگذارد.

وی تصریح کرد: در جلسه شورای اداری استان که به ریاست استاندار قم بود تصمیم بر برداشتن خط آهن پل‌های جاده اراک و بلوار امین گرفته شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر