۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۷۴۸۹۲
ویژه‌های تهران؛
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی به افرادی که با استفاده از بازی‌ها ارز دیجیتال استخراج می‌کنند توصیه کرد مراقب اطلاعاتشان باشند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، ­استخراج رمز ارز یا دام جدید هکرها. سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفته: در این چند روز در بسیاری از گروه‌ها، بحث شیوه جدید استخراج ارز دیجیتال با استفاده از بازی‌ها داغه، که به بستر مناسبی برای هکر‌ها و سارقان تبدیل شده. به‌عنوان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی می‌گم؛ افرادی که در این بازی‌ها شرکت می‌کنند، مراقب اطلاعات و حساب‌های خودشان باشند.
---
زورگیری و اخاذی از رانندگان امداد خودرو. معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفته: تاکنون بیش از ۱۰ شاکی و مالباخته با مراجعه به مقر انتظامی این معاونت از متهم شکایت کردند. از دیگر مالباختگان و شکات احتمالی این پرونده دعوت می‌شود تا برای طرح و پیگیری شکایت خود به این معاونت مراجعه کنند.
---
حذف فیزیکی سند مالکیت تک برگ. کشاورز، سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اینباره گفته
صدا
---
رفت و روب مکانیزه ندیده بودیم که دیدیم. چند وقت پیش که یکی از پاکبان‌های عزیز جونش رو تو یکی از بزرگراه‌ها از دست داد، معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت، تو بزرگراه‌ها کار نظافت بصورت مکانیزه انجام میشه! اما تصویری که امروز خبرنگار ما گرفته چیز دیگه‌ای میگه!

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر