۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۴۷۴۷
پیام تسلیت سردار جلالی به مردم خطه آذربایجان
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی، شهادت آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را به مردم خطه آذربایجان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، سردار جلالی در پیامی شهادت آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را که به همراه رئیس جمهور، در سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت رسید، به مردم غیور خطه شهید پرور آذربایجان و شهر تبریز تسلیت گفت.

در پیام رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور آمده است؛

شهادت آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز که به نوعی پدر معنوی خطه آذربایجان محسوب می‌شوند، غم شهادت رئیس جمهور خدوم و مردمی ایران اسلامی را دو چندان کرد.

جایگاه بالای علمی و فقهی در کنار تجربه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل تا ریاست بر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، از ایشان شخصیتی دردآشنا با مشکلات مردم ساخته بود و از همین رو همواره در کنار مردم و به ویژه مظلومان بود.

تبریز امروز پس از شهیدان محراب آیت‌الله قاضی و آیت‌الله مدنی، سومین امام جمعه شهید خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و خوشا به حال این خطه شهیدپرور که چنین مردان نیکی در دامن آن زیسته و بالیده و آسمانی شده‌اند.

اینجانب شهادت این روحانی بزرگ را که عمر خود را وقف خدمت به اسلام و مردم و به ویژه محرومان کرد و عاقبت در همین راه و در رکاب شهید خدمت و رئیس جمهور عزیزمان، آیت الله رئیسی به دیدار معبود خود شتافت و همچنین شهادت استاندار جهادی آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی را به مقام معظم رهبری، مردم شریف خطه آذربایجان، مردم تبریز، خانواده مکرم و همه دوستداران ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با سید الشهدا و صالحان را مسئلت دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر