۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۷۴۷۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان زنجان:
مقام معظم رهبری در رابطه با پیگیری مجدانه مباحث پدافند غیرعامل تأکید دارند و نیاز به تکرار و تأکید به اهمیت همه کمیته ها و قرارگاههای پدافند غیرعامل نیست.


شهبازی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان در جلسه پدافند زیستی استان زنجان ضمن تشکر از زحمات اعضای محترم قرارگاه زیستی بيان داشتند : مقام معظم رهبری در رابطه با پیگیری مجدانه مباحث پدافند غیرعامل تأکید دارند و نیاز به تکرار و تأکید به اهمیت همه کمیته ها و قرارگاههای پدافند غیرعامل نیست.

شرایطی که کشور ما با آن روبروست دشمنان کشور و نظام از همه جهت چه در بعد اقتصادی و چه در بعدهای دیگر سیاسی مترصد فرصتی هستند تا به اقتدار و موقعیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرتهای منطقه ضربه وارد کرده و نگاهشان به آن معطوف است که به هر صورتی این اقتدار را در سطح منطقه تضعیف کنند که خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری(مدظله)و تلاش و ایثارو هوشمندی دولتمردان و مدیران در سطح استان و در سطح کشور انشاء اله این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

این روزها بحث اقتصاد مقاومتی هم در فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) و هم در فرمان رئیس محترم جمهور بوده که همه به سمت و سویی می رویم که انشاء اله شرایط مناسب و مقتدرانه ی جمهوری اسلامی همچنان تثبیت و پایدار بشود. از جمله قرارگاههای حائز اهمیت در شرایط فعلی قرارگاه زیستی است و در شرایط خاص فعلی مثل گذشته نیست که دشمن از سلاح های معمول و به صورت جنگ افزار استفاده کند .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر