۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۷۴۵۰۲
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵ هزار حب قرص روانگردان از یک قاچاقچی موادمخدر در شرق تهران خبر داد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در این‌باره گفت: به دنبال اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان ساکن محله تهرانپارس از فعالیت مشکوک مالک یک باب منزل در زمینه فروش و قاچاق موادمخدر، پرونده‌ای در این خصوص در پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تشکیل شده و تحقیق و بررسی پیرامون جزییات آن در دستورکار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس در محل، صحت و چگونگی عملکرد مظنون پرونده برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی برای اخذ دستور ورود به منزل از طرف مرجع قضائی انجام شد و سرانجام پس انجام تمامی جوانب و مقدمات کار، اکیپی از ماموران پلیس به مخفیگاه متهم اعزام شده و در یک عملیات پلیسی این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازرسی از محل دستگیری این سوداگر مرگ نیز گفت: در این عملیات پلیسی بیش ۳۵ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک و مرفین و ۱۵ هزار و ۶۷۰ حب انواع قرص‌های روانگردان کشف و ضبط شد.

باباپور با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده نیز اظهارکرد: متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر خرید و توزیع موادمخدر و روانگردان اعتراف کرد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر