۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۷۴۴۱۸
سردار جلالی در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال 1403:
سال ۱۴۰۲ با تمام تلخی ها و شیرینی ها به پایان رسید و فصل جدیدی از در پیش روی کشور در سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن از یک سو و بارش باران رحمت الهی در سراسر ایران اسلامی برای ما این جمله حکیمانن را یادآوری می کند که «سالی که نکوست از بهارش پیداست...»


در زمینه پدافند غیرعامل، سال ۱۴۰۲ سال مهمی بود. واقعیت آن است که دشمن یک جنگ سایبری تمام عیار را علیه کشور ما به راه انداخته است و در سال گذشته تلاش داشت تا پایداری خدمات زیرساختی به مردم را از بین ببرد که در اغلب موارد ناکام بود که مصداق بارز آن دفع قریب به ۲۰۰ حمله سایبری در یک ماه منتهی به انتخابات بود.


در سال ۱۴۰۲ یک اتفاق بسیار مهم در عرصه پدافند غیرعامل روی داد و آن تصویب و ابلاغ قانون تشکیل سازمان بود. این قانون، مسأله پدافند غیرعامل را از یک موضوع توصیه ای، به متن نظام برنامه‌ریزی و نظارت کشور وارد کرد و رابطه بین پدافند غیرعامل و دستگاه‌های اجرایی را مشخص کرد.


ما در سال ۱۴۰۳ تمام تلاش خود را در مسیر اجرای این قانون متمرکز خواهیم کرد و معتقدیم اجرای این قانون می تواند در بسیاری از موارد آسیب پذیری ها در عرصه های مختلف همچون سایبری را حل و فصل کند و دست کشور در جنگ ترکیبی را پر کند.


برای بنده و همکاران پر تلاشم در سازمان پدافند غیرعامل کشور، سال ۱۴۰۳ سال مجاهدت بی‌وقفه و خستگی ناپذیر در مسیر ارتقای پایداری‌ ملی به ویژه در حوزه زیرساخت‌ها است تا انشاالله این پایداری زیرساختی بستر «جهش تولید با مشارکت مردمی» که مطالبه فرماندهی معظم کل قوا است را فراهم آورد چراکه تولید امنیت و مصونیت در برابر تهدیدات ترکیبی و سایبری، پیش شرط رونق و جهش تولید است.


فرارسیدن عید نوروز را به همه ملت شریف ایران، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همکارانم در سازمان و واحد‌های پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی تبریک گفته و برای آنها آرزوی توفیق در خدمت رسانی به ملت ایران را مسألت دارم.


✍️غلامرضا جلالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر