۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۴۳۷۸
معاون سازمان پدافند غیرعامل مطرح کرد؛
معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب‌پذیری با قانون جدید پدافند غیرعامل محقق می‌شود.

به گزارش پایداری ملی و به نقل مهر، سردار محمدعلی قمی صبح دوشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر اظهار کرد: نشست‌های شورای پدافند غیرعامل در استان‌ها یکی از مهمترین و اثرگذارترین جلسات است که باید به صورت ویژه دنبال شود.

وی بیان کرد: مصوبات جلسات شورای پدافند غیرعامل نقش مهمی در مصون‌سازی جامعه در برابر تهدیدات و آسیب‌ها دارد و اقدامات پدافند غیرعامل سبب شده که دشمنان به اهداف خود در بخش‌های مختلف دست پیدا نکنند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل پدافند غیرعامل مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و تصریح کرد: در جنگ ترکیبی و تمام عیار دشمن نه تنها در اراده مردم ایران بلکه در کشورهایی همچون لبنان، یمن، فلسطین، غزه هم خللی ایجاد نکرد.

قمی با اشاره به تصویب قانون جدید پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری، افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، مصون‌سازی و صیانت از مردم و کاهش مخاطرات تهدیدات از جمله برنامه‌های مهم این قانون است.

وی توسعه زیرساخت‌ها برای مقابله با تهدیدات دشمنان را یکی از برنامه‌های مهم دانست و اضافه کرد: باید به گونه‌ای عمل شود که خدمات به مردم در هیچ شرایطی قطع نشود و همه مردم از این خدمات بهره‌مند شوند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور افزایش بازدارندگی، اطمینان از آمادگی در مقابله با تهدیدات، صیانت از مردم در برابر حوادث و تهدیدات، کاهش آسیب‌پذیری، مدیریت مخاطرات، افزایش تاب‌آوری و پایداری ملی را از اهداف مهم پدافند غیرعامل دانست.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات اهداف دشمنان را ناکام گذاشت اظهار داشت: انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ نخستین انتخابات در تاریخ ۴۵ سال انقلاب اسلامی بود که دشمنان بیش‌ترین هجمه در ابعاد گوناگون طراحی کرده بودند.

قمی مشارکت کم مردم در انتخابات، ایجاد ناامنی و افزایش برنامه‌های ناامیدی در جامعه از برنامه‌ریزی دشمنان در انتخابات ۱۱ اسفند دانست و بیان کرد: تمام چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل سلامت و امنیت انتخابات، رقابت کاندیداها و مشارکت پرشور مردم در انتخابات محقق شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر