۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۷۴۳۳۳
رئیس گروه ایمنی و نظارت بر شبکه شمال ۲ با اشاره به برگزاری مانور دورمیزی در این اداره کل، گفت: این دوره پدافند غیرعامل با عنوان اطفاء حریق واگن‌های حامل کالا‌های خطرناک در راه آهن شمال ۲ برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، حیدرعلی غضنفری، در ایستگاه راه‌آهن رشت با اشاره به برگزاری مانور دورمیزی پدافند غیر عامل، اظهار کرد: این مانور در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل و به منظور آمادگی نیرو‌های عملیاتی و امداد در مواقع بحران برگزار شده است.

وی افزود: این مانور تحت عنوان اطفاء حریق واگن‌های حامل کالا‌های خطرناک در اداره کل راه آهن شمال ۲ با حضور نمایندگانی از اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، سازمان آتش‌نشانی و جمعیت هلال احمر استان در ایستگاه راه‌آهن رشت برگزار شد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب راه‌آهن برای مدیریت سوانح ریلی، افزود: یکی از اهداف برگزاری این مانورها، انجام تمرین به منظور آمادگی بیشتر و تشریک مساعی و استفاده از امکانات و تجهیزات سازمان‌ها و ادارات ذی مدخل در مواقع بحران است.

رئیس گروه ایمنی و نظارت بر شبکه شمال۲ با اشاره به درس آموزی از بحران‌ها و سوانح، گفت: بهره‌گیری از تجربیات گذشته و تمرین مانور می‌تواند در بحران‌ها برای مقابله به هنگام و به حداقل رساندن آسیب‌های احتمالی بسیار مثمر ثمر باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر