۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۴۳۲۷
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:
سردار غلامرضا جلالی با انتشار پیامی در صفحه فضای مجازی خود انتخابات 11 اسفند سال 1402 را یکی از نمادها و شاخص های پایداری ملی کشور قلمداد کرد.

حماسه 11 اسفند سد «تحریم» شکست

به گزارش  پایداری ملی، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با انتشار پیامی در صفحه خود در فضای مجازی با تاکید بر اینکه انتخابات 11 اسفند سال 1402 را می توان یکی از نمادها و شاخص های پایداری ملی کشور قلمداد کرد، آورده است: این انتخابات در حالی برگزار شد که کشور ما درگیر جنگ ترکیبی با مولفه های تحریم اقتصادی، جنگ شناختی رسانه ای، اقدام های ضدامنیتی دشمن و متاسفانه همنوایی بخشی از گروه های سیاسی با دشمن در تحریم انتخابات بود.


اما مشارکت مردم در این انتخابات در سراسر کشور اعم از شهرهای بزرگ و کوچک، از قومیت های مختلف و با سلایق سیاسی مختلف نشان داد خط اعلامی دشمن در تحریم انتخابات یک دروغ بزرگ بوده است.


این حضور موثر حتما در تمامی عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی آثار و برکات خود را خواهد گذاشت و پشتوانه ای برای پیشرفت کشور به سمت جلو و شکستن سدهای تحریمی دیگری خواهد بود که دشمنان در پیش پای ملت ایران قرار داده اند.


مردم مثل همیشه به وظیفه شرعی، عقلی و انقلابی خود عمل کردند و مسئولان در سراسر کشور به ویژه منتخبین ملت، بیشترین دین را به این حضور پرشور دارند. به ملت ایران برای خلق این حماسه بزرگ خداقوت و دست مریزاد می گوییم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر