۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۴۰۷
مسئول HSE پالایشگاه جم خبر داد
مسئول HSE پالایشگاه جم از برگزاری رزمایش جامع پدافند غیرعامل در شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد.

غلامرضا اکبری صبح امروز در آیین برگزاری رزمایش جامع پدافند غیرعامل اظهار داشت: پالایشگاه جم با تولید 27 درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: رعایت مسایل ایمنی از اولویت‌های این مجموعه است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مسئول HSE پالایشگاه جم از برگزاری رزمایش جامع پدافند غیرعامل در شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و خاطرنشان کرد: انفجار و آتش‌سوزی و آسیب رساندن به مخازن ذخیره مایعات هیدروکربنی (B101TK-) واقع در بندر سیراف بخش مهمی از این سناریوی رزمایش بود.

اکبری تصریح کرد: این رزمایش پیرو ابلاغ طرح و دستورالعمل اجرایی رزمایش پدافند غیرعامل و در راستای اجرای تصمیمات کمیته بحران شرکت پالایش گاز فجر جم انجام گرفت.

وی اضافه کرد: حفظ آمادگی تمام پرسنل در شرایط اضطراری و بحران از اهداف مهم این رزمایش است و بخش‌های مهمی از واحدها در این رزمایش شرکت دارند.

این مسئول گفت: ارزیابی و ایجاد هماهنگی بیشتر در بخش فرماندهی صحنه عملیات (با توجه به تغییر ساختار فرماندهی صحنه عملیات) از دیگر اهداف این رزمایش است.

اکبری بیان کرد: عملکرد تمام واحدها در شرایط اضطراری و بحران، هماهنگی و استفاده از توان گروه‌های فنی و تخصصی بسیج در پشتیبانی از گروه‌های اصلی درگیر نیز در این رزمایش مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: اطمینان از سلامت وسایل و تجهیزات امداد و نجات، امداد و درمان و اطفای حریق و ارزیابی عملکرد سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی در شرایط اضطراری و بحران از دیگر اهداف این رزمایش است.

اکبری گفت: مدیرعامل شرکت، مدیر عملیات، مدیر مهندسی و توسعه، مدیر پشتیبانی، رئیس تعمیرات، روابط عمومی، حراست، رئیس بهره‌برداری، رئیس بسیج، مخابرات، مرکز سلامت کار، حمل و نقل، HSE و برخی دیگر از واحدها در این رزمایش حضور فعالی داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر