۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۷۳۸۹۳
گروه هکری طوفان سایبری الاقصی از هک سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، عربی ۲۱ نوشت؛ گروهی که خود را «سایبر طوفان الاقصی» می‌نامند، بسیاری از سایت‌های اشغالگران صهیونیست را که آخرین آن سایت وزارت جنگ این رژیم است، هک کردند.

از هفتم اکتبر، رژیم اشغالگر با طوفانی از حملات سایبری رو به رو است که از سوی حامیان فلسطین انجام می‌شود.

این گروه اعلام کرد که فهرست و اطلاعات مهمی از لشکر شمال ارتش رژیم صهیونیستی را به دست آورده است.

گروه یادشده تاکید کرد که اشغالگران توان مقابله با طوفان سایبری را ندارند.

گروه «سایبر طوفان الاقصی» اعلام کرد: ما وعده داده و عمل کردیم.‌ای ملت غزه و‌ای ملت فلسطین و‌ای جهانیان، ما به عنوان «طوفان سایبری الاقصی» موفق به هک وزارت جنگ اسرائیل شدیم که نتوانست در برابر طوفان سایبری ما دوام آورد. ما فهرست بسیار مهم و خطرناک که به لشکر شمال مربوط می‌شود را به دست آوردیم که شامل اسامی ۱۱ هزار نظامیان این لشکر است. این فهرست شامل اطلاعات بسیار دقیق و جزئی از افسران و نظامیان رژیم اشغالگر است. ما همه اطلاعات شما را اعم از عکس، شماره تلفن، ایمیل، محل سکونت و شماره پرسنلی، مناصب شما در ارتش را می‌دانیم و اطلاعات بسیار مهم و خطرناکی متعاقبا فاش خواهد شد.

این گروه که آرم گردان‌های القسام را در کنار آرم خود دارد، اعلام کرد که همه نهاد‌های رژیم صهیونیستی را تهدید کرده و هک خواهند شد.

اخیرا نیز یک هکر اردنی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی را هک و پرچم فلسطین را به نمایش درآورد.

وی با انتشار پرچم فلسطین و شعار آزادی فلسطین، نوشت که این شبکه به وسیله یوسف جادالله هک شده است.

همچنین پیشتر نیز یک گروه از فعالان سایبری مغربی موفق شده بودند، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی را هک کرده و شعار‌های ضد صهیونیستی و در طرفداری از ملت فلسطین در نوار زیر نویس آن قرار دهند.

زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.

در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و مدنی رژیم صهیونیستی تا شرکت‌های بزرگ هاستینگ این رژیم آماج حملات پیاپی قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر