۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۳۷۶۰
شهردار منطقه 9 از برگزاری بزرگترین عملیات تخلیه اضطراری در مجتمع تجاری معین مال و اداری کاله در آخرین روز از هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از خبرگزاری آریا، سید محمدرحیم مرتضوی در این خصوص اظهار کرد: در راستای ارتقاء آمادگی و سطح توانمندی تیم های عملیاتی و نیروهای خدمات رسان، بزرگترین عملیات تخلیه اضطراری در منطقه 9، با حضور بیش از 2000 نفر از پرسنل مجتمع تجاری معین مال و اداری کاله برگزار شد.
وی با اشاره به اجرای این تمرین عملیاتی توسط تیم های عملیاتی سازمان های ادارات خدمات رسان افزود: در همین راستا مانور عملیاتی با موضوع پدافند غیرعامل با هدف انجام اقدام خرابکارانه در مجتمع تجاری معین مال و اداری کاله با رویکرد پدافندی و با موضوع تهدیدات CBRN(شیمیایی، میکروبی، پرتویی و هسته ای) طراحی شده و بزرگترین عملیات تخلیه اضطراری در این رزمایش تمرین شد.
شهردار منطقه 9 یکی از اهداف اصلی این مانور را ارتقاء آمادگی تیم های عملیاتی سازمان های خدمات رسان، استفاده از ظرفیت های نیروهای دوام(داوطلبان واکنش اضطراری محله) و آشنایی پرسنل و مراجعه کنندگان به مجتمع های تجاری واداری با ظرفیت جمعیت پذیری بالا عنوان کرد.
این مانور همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل با حضور عوامل اجرایی و تیم های عملیاتی سازمان های خدمات رسان در مجتمع تجاری و اداری معین مال وکاله منطقه 9 برگزار که طی آن آموزش های مربوط به آشنایی با راههای تخلیه و محل های تجمع امن به شرکت کنندگان ارائه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر