۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
کد خبر: ۷۳۶۵۱
به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از ۳ لغایت ۱۰ آبان ماه، آقای دکتر قندچی معاون امور شهری و کلانشهرهای  سازمان پدافند غیرعامل کشور، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی شهرستان اهواز بود.

به گزارش پایداری ملی، به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از ۳ لغایت ۱۰ آبان ماه، آقای دکتر قندچی معاون امور شهری و کلانشهرهای  سازمان پدافند غیرعامل کشور، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی شهرستان اهواز بود.
وی در ابتدا ضمن محکومیت جنایات و کشتار بی رحمانه توسط صهیونیست ها علیه مردم مظلوم غزه و تاکید بر اهمیّت پدافند غیرعامل با توجه به چشم طمع استکبار جهانی به شرایط استراتژیک ایران به جهات مختلف از جمله ثروت های مادی و معنوی در شرایط حساس کنونی اشاره نمود. وی همچنین ضمن نکوداشت ایام پدافند غیرعامل در کشور، با اشاره به دستاوردهای علمی در حوزه های فنی، تخصصی و نظامی به علل برخی دشمنی های نظام سلطه با جمهوری اسلامی پرداخت و تنها راه مقابله با استکبار جهانی را تکیه بر دستاوردهای کشور دانست.

در این مراسم عبادی سیاسی آقای اسکندری نیا مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایشان را همراهی نمودند.

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل جناب آقای دکتر قندچی معاون امور شهری و کلانشهرهای سازمان پدافند غیرعامل کشور

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر