۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۷۳۳۸۰
مدیر آموزش اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح:
مدیر آموزش اداره عقیدتی و سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بین سربازان وظیفه گفت: جنگ شناختی، جبهه جدیدی است که دشمن علیه کشور و ملت ما به راه انداخته است که در این میان مهمترین ابزار برای مقابله با جنگ شناختی، جهاد تبیین است.

به گزارش پایداری ملی، به مناسبت گرامیداشت پنجمین روز از هفته دفاع مقدس که به نام «سرباز» نامگذاری شده، مراسمی با حضور سردار رحیمی معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور، حجت الاسلام محمدحسن؛ دانش مدیر آموزش اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح و جمعی از مسئولین و کارکنان وظیفه سازمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دانش در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: این شهدا با پایمردی، مقاومت، دلاورمردی و نثار خون خود به پای این انقلاب ریشه‌های آن را آبیاری کردند.

مدیر آموزش عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، با ذکر احادیثی از حضرت علی (ع) پیرامون اهمیت جهاد و خدمت، تصریح کرد: باید با تکریم و مهربانی نسبت به سربازان وظیفه، روحیه انقلابی، حق طلبی و شهادت طلبی را در آنان تقویت کنیم.

وی همچنین به بیان توصیه‌هایی پیرامون اهمیت جهاد تبیین بین سربازان وظیفه پرداخت و خاطرنشان کرد: جنگ شناختی، جبهه جدیدی است که دشمن علیه کشور و ملت ما به راه انداخته است که در این میان مهمترین ابزار برای مقابله با جنگ شناختی، جهاد تبیین است.

در پایان این مراسم، از کارکنان و سربازان نمونه سازمان پدافند غیرعامل کشور تقدیر شد. پس از این مراسم کارکنان وظیفه سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور در مقبره شهید گمنام در سازمان پدافند غیرعامل کشور با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر