۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۷۳۳۴۶
در سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج مطرح شد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و مورد استقبال مسئولان ارشد این استان قرار گرفت.

به گزارش پایداری ملی، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مورد استقبال مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد (سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح، سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استاندار، علی محمد روستا معاون عمرانی استاندار، شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی) قرار گرفت.

سردار جلالی با همراهی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه پل چهارم بشار یاسوج، پروژه ساماندهی رودخانه بشار، شهدای گمنام یاسوج، شرکت فرآورده‌های نفتی استان بازدید کرد.


سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در ادامه این بازدید‌ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آن‌ها پاسخ داد.

وی با مقایسه تفاوت دولت آقای روحانی و رئیسی در خصوص توجه به پدافند غیرعامل، اظهار داشت: در دولت آقای روحانی، تعامل چندانی با دولت بر سر موضوعات پدافند غیرعامل وجود نداشت، اما در دولت آقای رئیسی موضوع متفاوت است و شاهد تعاملات مثبت دولت در موضوع پدافند غیرعامل نسبت به شناسایی و کنترل مخاطرات و مقابله با تهدید‌ها هستیم.

وی افزود: همچنین حضور و مشارکت سازمان پدافند غیرعامل در شورا‌های عالی مانند شورای عالی شهرسازی، شورای عالی ترافیک، افزایش یافت که این می‌تواند به نهادینه شدن پدافند غیرعامل در ذات برنامه‌ریزی‌های در سطح کلان و خرد کمک کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مجلس نیز در سال جاری یک ردیف بودجه‌ای برای موضوع پدافند غیرعامل در نظر گرفته است که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و تعاملات سازمان پدافند غیرعامل کشور با دولت هم بسیار خوب است. پیشنهادات و برنامه‌ها تنظیم شده که بتوانیم تعاملات بیشتری با دولت داشته باشیم.

سردار جلالی گفت: در شهریورماه قانون تشکیل پدافند غیرعامل را مجلس تصویب کرد که اختیارات و نوع ارتباط با دولت و تکالیف صریحی را مشخص کرده و اختیارات خوبی هم به سازمان داده است. بنظرم این رویکرد دولت و تصویب قانون نقطه عطفی در حوزه پدافند غیرعامل خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر