۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۷۳۳۲۲
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری فارس :
جباریان مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری استان فارس گفت: پدافند غیرعامل یکی از موضوعات و ضروریات مورد تاکید هر جامعه ای است که به یقین نقش موثر و بازدارنده آن در حفاظت از جان انسان ها و مصون سازي زير ساخت‌ها بر کسی پوشیده نیست .

به گزارش پایداری ملی، دکتر محمد جباریان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس در «همایش جنگ شناختی و اجرای طرح خود حفاظتی دستگاه‌های اجرایی استان فارس با محوریت پدافند غیرعامل» با تشریح نقش و جایگاه پدافند غیرعامل در ارتقای پایداری زیرساخت‌ها گفت: امروزه پدافند غیرعامل یکی از موضوعات و ضروریات مورد تاکید هر جامعه ای است که به یقین نقش موثر و بازدارنده آن در حفاظت از جان انسان ها و مصون سازي زير ساخت‌ها بر کسی پوشیده نیست .

وی با اشاره به جایگاه حاکمیتی سازمان پدافند غیرعامل کشور در ارتقاء پایداری و حفاظت از زیرساخت‌ها، از همه دستگاه های اجرایی استان خواست با اهتمام جدی نسبت به تحقق و اجرای دستورالعمل و الزامات پدافند غیرعامل در خود حفاظتی و صیانت از زیر ساخت های در اختیار هوشیار و کوشا باشند.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری فارس با اشاره به اهمیت نقش اثرگذار و جایگاه پدافندغیرعامل در بخش های مختلف و بند قانونی اعتبارات پدافند غیرعامل تاکید کرد: همه مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی، مطابق قانون می بایست نسبت به جذب و هزینه کرد اعتبارات تعیین شده در قانون بودجه و در حوزه پدافندغیرعامل اقدام نمایند .

جباریان در پایان با اشاره به اینکه نکوداشت پدافند غیرعامل از سوم تا دهم آبان ماه سال جاری در سطح ملی، دستگاهی، استانی و شهری برگزاری می گردد از کلیه مسئولین و مدیران استان برگزاری این هفته نکوداشت را به نحو شایسته خواستار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر