۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۳۰۷۸
پیام سردار جلالی به مناسبت روز خبرنگار
سردار جلالی در پیامی به مناسب 17 مرداد ماه و روز خبرنگار از رسانه به عنوان کانون‌های تولیدکننده فکر و اندیشه، انتقال‌دهنده عواطف و احساسات و بسترساز الگوهای‌محاسباتی مردم و نخبگان یاد کرد.

به گزارش پایداری ملی، در پیام رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور که در پیام رسان‌های بومی منتشر شده است؛

رسانه‌ها در جهان امروز دیگر صرفا رساننده‌ها نیستند. آن‌ها کانون‌های تولیدکننده فکر و اندیشه، انتقال‌دهنده عواطف و احساسات و بسترساز الگوهای محاسباتی مردم و نخبگان شده‌اند.

اکنون و در دنیای رسانه زده، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای همچون همیشه تاریخ در دو جبهه حقیقت و تباهی صف‌آرایی کرده‌اند. در یک سو آن‌هایی ایستاده‌اند که رسانه را به ابزاری برای تعمیق استیلای فرهنگ استعمار بدل کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا جنایات سیاه مستکبرین را ماست‌مالی کنند! آن‌ها همان‌هایی هستند که کودک‌کشی در فلسطین، بمباران عروسی‌ها و شادی‌ها در افغانستان و نسل کشی بی‌گناهان در یمن را نمی‌بینند و نمی‌گذارند تا دنیا نیز این جنایت‌ها را ببیند!

اما در آن سوی میدان و در سپیده دم امید همچنان هستند آن‌هایی که برای حقیقت ایستاده‌اند می‌اندیشند، قلم می‌زنند و به تصویر می‌کشند. در دنیایی که همه برای لایک و کامنت‌های بیشتر سرودست می‌شکنند آن‌هایی که یک‌تنه حقیقت را فریاد می‌زنند قابل ستایش و به وعده الهی پیروز تاریخ هستند.

امروز و با توسعه فناوری‌ها و تغییر ماهیت تهدیدات، عرصه رسانه به واقع به عرصه جنگ و دفاع تبدیل شده است که شاهد بارز آن، نقش فراامنیتی رسانه در التهابات سال گذشته بود.

یاد شهدای عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی میداریم و به همه پاسداران رسانه‌ای جبهه حقیقت به ویژه در عرصه رسانه‌ای کشورمان که خالصانه و در یک جنگ نابرابر در برابر سلطه رسانه‌ای استکبار ایستاده‌اند خداقوت و دست‌مریزاد می‌گوییم.

حواسمان باشد که امروز اگر قلم از دست حقیقت‌نویسان بیفتد قطعا مزدوران رسانه‌ای دشمن تاریخ را همان‌گونه روایت خواهند کرد که تابع میلشان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر