۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۲۸۳۸
دربرگزاری اولین جلسه کارگروه امنیت و حفاظت از زیر ساخت های شهرداری کمیته پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس عنوان شد:
اولین جلسه کارگروه امنیت و حفاظت از زیر ساخت های شهری کمیته پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس به ریاست شهرام شهیدی مدیر حراست شهرداری بندرعباس و سایر اعضاء کارگروه در دفتر جلسات شهرداری بندرعباس تشکیل شد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران وپدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس، شهرام‌ شهیدی رئیس کارگروه امنیت و حفاظت از زیر ساخت های شهرداری کمیته پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس ضمن تشکر از حضور اعضاء کارگروه بیان کرد: بنیان و اساس هر شهر و کشور را زیرساخت ها‌ و نقاط حساس آن تشکیل می دهد و توجه و اهمیت دادن به زیرساخت های شهری در حوزه پدافند غیر عامل از پایه های اصلی و مهم درپیشگیری و آمادگی قبل از وقوع هر بحران و همچنین خدمات به شهروندان است.

مدیر حراست شهرداری بندرعباس با اشاره به اهداف این کارگروه گفت: هدف از برگزاری کارگروه امنیت و حفاظت از زیر ساخت های شهرداری کمیته پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس تعیین و شناسایی زیرساخت های مهم و حساس در حوزه کاری مربوطه، آماده سازی و آمادگی قبل از بحران، شناسایی تهدیدات قبل از وقوع حوادث اضطراری و احتمالی، مشارکت در طراحی و اجرای طرح های مانوری، کاهش آسیب پذیری ها و خدمات رسانی به شهروندان است.

این مقام مسئول بیان کرد: آمادگی قبل از هر بحرانی منوط به حفاظت از زیر ساخت های شهری است و یکی از موارد مهم‌ کارگروه امنیت و حفاظت از زیر ساخت های شهرداری در حوزه پدافند غیر عامل با توجه به دستورالعمل سازمان پدافند غیر عامل کشور طراحی و اجرای طرح های برقراری امنیت و نظم در مجموعه شهرداری و شناسایی زیر ساخت های مهم و حیاتی توسط حوزه مربوطه است.

وی گفت: با برآورد، اعلام و شناسایی مراکز ثقل و تهدید آمیز زیر ساخت ها در حوزه شهرداری می توان پیش بینی و پیشگیری های لازم را جهت هرگونه آسیب پذیری و اختلال پرداخت .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر