۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۷۲۶۸۶
امیر ایرانی در صحن مجلس:
فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل مجلس از ناوگروه ۸۶، گفت: ما بزرگترین سطح بانک اطلاعاتی را در طول این سفر جمع‌آوری کردیم و سطح بازدارندگی ما به بالاترین حد افزایش یافته است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، امیر شهرام ایرانی با حضور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در مراسم تجلیل مجلس از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: ما با اقتدار در صحنه دریا حضور پیدا کرده و در صحنه دریا هر آنچه شیطنت بود، با سیلی محکم پاسخ داده شد.

وی با اشاره به اینکه انزوا گریزی و تحریم ناپذیری مردم سرلوحه کار ما بوده است، ادامه داد: ناوگروه ۸۶ از ۲۹ استان شکل گرفت. شناور‌های ما با استفاده از دانش بومی ساخته شده است و نشان دادیم هر گاه اراده کنیم، در اوج توطئه‌ها وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

امیر ایرانی تصریح کرد: ناوگروه ۸۶ مأموریت خود را در مهر ماه ۱۴۰۱ آغاز کرد، البته در یک دوره یک ساله نیز قبل از آغاز این مأموریت، کار علمی انجام شد و ما به دریا تسلط پیدا کردیم. دریانوردی ما سبز بود و پیام صلح و دوستی را رساند و همه قوانین به خوبی رعایت شد. در هر بندری که حضور پیدا کردیم، ابتدا نماز جماعت برگزار شد و حتی یک شیطنت نیز انجام نشد و با قدرت در دریا و خشکی حضور پیدا کردیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: خوشحالیم که در ایام آزادسازی خرمشهر، خرمشهر دیگری ساختیم و امروز پرچم نظام اسلامی در سراسر دنیا برافراشته است. عمق ژئوپلیتیکی و راهبردی ما به عنوان دست بلند نظام باید تقویت شود.

امیر ایرانی اظهار داشت: چند ابهام راهبردی برای دشمنان ایجاد کردیم و آنان حتماً با این ابهام‌ها صحنه روزگار را ترک خواهند کرد. ما بزرگترین و بالاترین سطح بانک اطلاعاتی را در طول این سفر جمع‌آوری کردیم و امروز در اختیار ماست و سطح بازدارندگی ما به بالاترین حد افزایش یافته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر