۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۷۲۵۰۰
با حضور سردار جلالی صورت گرفت
آئین تکریم و معارفه معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، در آئین تکریم و معارفه معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور که با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس و جمعی از مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد از خدمات و مجاهدت‌های سرتیپ دوم پاسدار رسول رحیمی قدردانی و سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی قمی به عنوان معاون بسیج و امور استان ها‌ی سازمان پدافند غیرعامل کشور معرفی شد.

در این نشست سردار دکتر غلامرضا جلالی با تقدیر از پویایی و فعالیت جهادی سردار رسول رحیمی در مدت تصدی معاونت بسیج و امور استان‌ها گفت: با روحیه بسیجی سردار رحیمی شاهد رونمایی ۳۱ طرح جامع استانی بودیم که این طرح‌ها زیرساخت و نقشه راه امن‌سازی استان‌ها در برابر تهدیدات و مخاطرات است.

برگزاری آئین تکریم و معارفه معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور

وی با اشاره به ۹۵ سفر استانی سردار رحیمی در طول مدت ۲۷ ماه دوره تصدی ایشان پویایی، بازدید مستقیم از وضعیت زیرساخت‌ها و نظارت میدانی را از نقاط قوت دوره تصدی وی دانست و گفت: اعطای احکام استانداران ۳۱ استان به عنوان روسای شورای پدافند غیرعامل استان‌ها با امضای سرلشکر محمد باقری رئیس محترم ستادکل نیرو‌های مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل و عملیاتی‌سازی دستورالعمل‌های اجرایی مصوب کمیته دایمی از دیگر نقاط قوت این دوره بود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در این ایام سردار رحیمی مسئولیت کارگروه بازرسی و نظارت قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا را نیز برعهده داشته‌اند، گفت: در تمامی سفرهای استانی موضوع نظارت بر وضعیت بهداشتی و درمانی استان‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی نیز در دستور کار بوده است که توانست به موضوع مهار شیوع ویروس منحوس کرونا کمک کند.

وی با اشاره به حضور سردار رسول رحیمی به عنوان عضو هیئت رئیسه و معاون هماهنگ کننده سازمان گفت: با توجه به حجم و اهمیت مسئولیت معاون هماهنگ کننده تلاش داشتیم تا سردار رحیمی بر این بخش متمرکز باشند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه با اشاره به معرفی سردار رسول رحیمی به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان، سردار محمدعلی قمی را که در دفتر حقوقی و بازرسی سازمان در طی دو دوره سه ساله نقش ایفاء کرده و منشاء اثر بخشی در پیشبرد اهداف پدافند غیر عامل بوده اند را بعنوان معاون بسیج و امور استان‌ها معرفی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با بهره‌گیری از تجارب سردار قمی در حوزه مدیریت استانی، شاهد تقویت برنامه محوری در اقدامات سازمان در بخش استان‌ها باشیم.

سردار جلالی همچنین با تاکید بر لزوم تهیه برش‌های استانی از برنامه‌های سازمان با توجه به ماموریت دستگاه‌های مختلف گفت: برنامه‌های هر استان باید منطبق بر مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل آن استان، تنظیم و اجرایی شود و نظارت بر رعایت این موضوع باید همواره در دستور کار معاونت بسیج و امور استان‌ها سازمان قرار داشته باشد.

وی همچنین بر لزوم پیگیری و توجه به تکمیل طرح مطالعات شهری با استفاده از ظرفیت فرمانداران و شهرداران تاکید کرد و گفت: با توجه به شناخت و تجربه سردار قمی، امید است شاهد تحرک، پویایی و نشاط در دوره جدید مدیریت امور استان‌ها و برنامه محوری در سفر‌های استانی نیز باشیم.

در ادامه این جلسه سردار محمد علی قمی با حکم رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، به عنوان معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور معارفه شد.

از جمله سوابق مسئولیتی سردار محمد علی قمی اویلی می‌توان به معاون سیاسی حوزه نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه رمضان، فرماندار شهرستان نوشهر و معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند مردم محور اشاره کرد.

برگزاری آئین تکریم و معارفه معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر