۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۲۴۹۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از بررسی طرح جامع بسیج در ستادکل نیرو‌های مسلح خبر داد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (شنبه) در گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولان و مدیران اجرایی بسیج سازندگی که در مجتمع، ولی عصر (عج) این سازمان برگزار شد، با تأکید بر اینکه حاکمیت در سطح راهبردی با طرح‌های بسیج سازندگی موافق است، تأکید کرد: باید قوانین مربوط به بسیج تغییر کند که در همین رابطه طرح جامع بسیج در ستادکل نیرو‌های مسلح در دست بررسی است.

وی افزود: بخشی از کار‌ها و تکالیفی که باید پیگیری کنیم، روشن است، توفیق خیلی بزرگی نصیب ما شده که با روحیه جهادی و بسیجی به مردم خدمت کنیم و این در حالی است که بعضی از مسئولان فاقد چنین روحیه‌ای هستند.

سردار سلیمانی ادامه داد: تحقق دولت اسلامی از مسیر همین شبکه‌سازی و حرکت‌های جهادی صورت می‌گیرد؛ فقط این تشکیلات بسیج است که می‌تواند همه ظرفیت‌ها را برای تحقق دولت اسلامی به میدان بیاورد؛ البته این هم از طریق مردم‌سالاری اسلامی شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسالت ما در بسیج به جهت خدمتگزاری به مردم سنگین است؛ لذا شبکه‌سازی در بسیج سازندگی باید همچون گذشته دنبال شود و این چتر باید همچنان گسترده باشد؛ البته این را هم باید گفت که در کشور با مشکل توزیع ثروت مواجهیم؛ لذا این قبیل موضوعات قابل رفع شدن است؛ چرا که جمهوری اسلامی به دنبال قسط و عدل است.

وی عنوان کرد: کاری که در بسیج سازندگی آغاز شده، امروز به بالندگی رسیده است، لذا باید توسعه یابد و این هم شدنی است.

سلیمانی اظهار داشت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است که لازمه موفقیت در این جنگ، «جهاد خدمت‌آفرینی» است، چرا که اگر جهاد خدمت موفق نشود، در جهاد تبیین هم موفقیت کمی خواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر