۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۲۴۵
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، خواستار ارتقا سطح آمادگی دستگاه های اجرایی در پدافند غیر عامل شد و گفت: دستگاه های اجرایی موازین و مقررات پدافند غیر عامل را افزایش دهند.
ایرج حسن زاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، امروز ( 23 بهمن) در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان اظهار داشت: مقوله پدافند غیر عامل یکی از ارکان اصلی در ارتقا ضریب امنیت زیرساخت های حیاتی جامعه است و همه دستگاه های متولی باید با شناخت زوایای مختلف اصول پدافند غیر عامل بستر لازم را برای توسعه اقدامات پیشگیرانه برای تقویت زیرساخت های امنیتی خود به عمل آورند.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در مورد مقوله پدافند غیر عامل به عنوان اصل اساسی و همیشگی در جامعه، در این راستا همه باید با برای تحقق اهداف منویات معظم له در این رابطه تلاش خود را مضاعف کنیم.

حسن زاده ادامه داد: با توجه به اقدامات اجرایی صورت گرفته در کارگروه های یازده گانه این شورا در سطح استان در این رابطه کلیه دستگاه های اجرایی عضو این شورا باید با گزارش عملکرد خود را به این شورا ارائه دهند.

وی بر لزوم افزایش دوره های آموزشی برای کارکنان و پرسنل دستگاه های اجرایی در استان کردستان در بحث پدافند غیر عامل تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان با اشاره به نقش و موقعیت حساس جمهوری اسلامی در منطقه و سطج بین الملل، اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان انقلاب با افزایش تحرکات خود و نیز افزایش فشارهای اقتصادی و اتخاذ تحریم های ناکارامد با تمام توان تلاش می کنند تا انقلاب اسلامی را تضعیف و مردم را از همراهی با نظام دلسرد ساخت و زمینه مردم از مسئولان را فراهم کنند که به یاری خدا این ترفند آنها نیز همانند گذشته با شکست مواجه شده و دسیسه های آنها نقش برآب می شود.
وی تاکید کرد: با توجه به توسعه و اقتدار روز افزون انقلاب ایران اسلامی امروزه با اتکا به توانایی های متخصصان و دانشمندان کارآمد کشور در بسیاری از زمینه از جمله در بحث توسعه و توان تولید تجهیرات بازدارنده نظامی کشو ربه خودکفایی رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: ارتقا بحث پدافند غیر عامل باید همسو با افزایش توانمندی بازدارنده نظامی کشور صورت گیرد تا با ارتقا سطح آمادگی در حفاظت از منابع و زیرساخت های کشور شاهد کاهش خسارت ناشی از خطرات احتمالی باشیم.

حسن زاده تصریح کرد: به دلیل اقتدار ایران اسلامی دشمنان دیگر شعار براندازی سرنمی دهند و از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده و توان بازدارنده جمهوری اسلامی را پذیرفته اند.

وی به موضوع فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: استفاده از دستاوردهای صلح آمیز انرژی هسته ای حق مسلم ملت ایران است و در این راستا دانشمندان هسته ای کشورمان با بومی سازی دانش انرژی هسته ای صلح آمیز توانایی های خود را به نمایش گذاشته اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر