۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۷۲۰۷۴
دومین جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی در محل سالن اجتماعات دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تشکیل شد.

به گزارش پایداری ملی، دومین جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی به ریاست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل و رئیس جهاد کشاورزی استان در روز سه شنبه هفته جاری در محل سالن اجتماعات دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی کرمان تشکیل شد.

دکتر جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ضمن ارائه نکاتی در خصوص برپایی قرارگاه های عملیاتی گفت: وقتی صحبت از قرارگاه می شود یعنی ما در وضعیت مطلوب نیستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: فعالیت هایی که در قرارگاه انجام می شود باید بصورت یک اقداما جهادی پیگیری گردد که نتایج در خور توجهی داشته باشد.

در این جلسه ابراهیم کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان به تشریح دستورالعمل، ساختار و تشکیل کمیته های زیر مجموعه قرارگاه مذکور پرداخت و همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی ارائه کرد. برپایه این گزارش پیگیری در خصوص سطح زیر کشت نخیلات(اعم از آلوده و غیر آلوده) به تفکیک شهرستان، پیشرفت هایی در کمیته علمی پژوهشی، برگزاریس همایش آموزشی برای کشاورزان در شهرستان های شرقی توسط بسیج مهندسین و ... انجام گردیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر