۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۱۹۵۸
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از اوایل امشب تا صبح فردا جمعه ۱۴ بهمن، در مرکز، نیمه شمالی و نیمه جنوبی استان تهران بارش برف و باران پیش بینی شده است و به طور کلی فردا شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

به گزارش پایداری ملی به نقل از ایسنا، با بررسی نقشه های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدلهای پیش یابی عددی، از بعد از ظهر امروز با عبور موجی زودگذر شاهد افزایش ابر و از اوایل شب تا صبح جمعه، در مرکز و نیمه جنوبی استان بارش برف و باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ و در نیمه شمالی بارش برف و در ارتفاعات بارش برف و مه، گاهی کولاک برف و احتمال وقوع بهمن پیش بینی می شود.

برای روز جمعه در بیشتر نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید و در ارتفاعات شمال شرق در ساعات شب بارش پراکنده برف مورد انتظار است.

برای روزهای شنبه تا دوشنبه آسمان قسمتی تا نیمه ابری و در برخی مناطق گاهی ابری و وزش باد پیش بینی می شود.

از روز شنبه تا یکشنبه در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های آلاینده در مناطق پرتردد شهری روند تدریجی افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

فردا شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و سپس تا روز دوشنبه روند تدریجی افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

آسمان تهران فردا (۱۴ بهمن) قسمتی ابرای همراه با وزش باد گاهی، وزش باد شدید با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۱۵ بهمن) نیمه ابری و به تدریج کاهش ابر، گاهی وزش باد و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۴- سردترین ایستگاه هواشناسی بوده است.

انتهای پیام

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر