۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۷۱۷۷۳
دستاوردهای استارت آپی حوزه علوم شناختی بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران ارائه می شوند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به منظور توسعه و تقویت بازار کسب وکار، تجاری سازی و معرفی محصولات و دستاوردهای شناختی به جامعه، از استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان و تولید کنندگان و ارایه دهندگان خدمات در حوزه علوم شناختی حمایت می کند تا در همایش توانمندی های دانش بنیان خلاق و استارت آپ ها در نمایشگاه بین المللی تهران حضور یابند.

این رویداد از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران، میزبان تعداد کثیری از استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان، تولیدکنندگان صنایع و ارائه دهندگان خدمات است.

شرکت های منتخب می توانند برای حضور در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در اولین همایش توانمندی های دانش بنیان خلاق و استارت آپ ها از پرداخت ۵۰ درصد هزینه غرفه و سوبسید فروش به میزان ۶۰ درصد طبق آیین نامه توسعه کسب و کار و تجاری سازی محصولات و خدمات استفاده کنند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از تمامی دست اندرکاران و صاحبان مراکز استارت آپی و شرکت های دانش بنیان در حوزه های روانشناسی شناختی، مدلسازی، هوش مصنوعی، داده کاوی، زبان شناسی شناختی، بازی های شناختی، آموزش و پرورش شناختی دعوت می کند درصورتی که محصول و یا خدمات این موسسات به مرحله عرضه رسیده باشد ، فرم درخواست را تکمیل و به ستاد ارسال کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر