۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۱۵۳۲
جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: مرزهای ساحلی کشور در آینده نزدیک به انواع شناور تندرو و پیشرفته مجهز می‌شود و در راستای ارتقا مأموریت‌های محوله گام بلندی در این مرزها برداشته خواهد شد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلال ستاره صبح امروز در جمع فرماندهان، کارکنان و فرزندان کارکنان مرزبانی استان بوشهر از تجهیز نیروهای مسلح به  امکانات نظامی پیشرفته خبر داد و اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی نیروهای مقتدر مسلح و مرزبانی به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات نظامی، دفاعی همراه با ایمان و ولایت‌مداری مجهز هستند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در همه جهان نقش مهمی در آزادی‌خواهی دارد گفت: انقلاب اسلامی به همت و تلاش مردان و زنان انقلابی و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری توانسته به‌عنوان ام‌القری جهان اسلام ندای ‌عدالت‌خواهی‌ و آزادگی را سر دهد.

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا اهداف و ترفندهای دشمنان به سرکردگی آمریکا در ایران اسلامی را برشمرد و اضافه کرد: استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار و ایادی وابسته منطقه به دنبال تضعیف نظام اسلامی و شکاف بین مردم، مسئولین و تضعیف باورهای دینی و مذهبی ملت ایران هستند ولی با هوشیاری و بصیرت مردم این نقشه خنثی خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار با پرورش داعش در منطقه جنایت‌های زیادی انجام داده است خاطر نشان کرد: این گروه تروریستی وابسته به آمریکا در سوریه، عراق و سایر ملت‌های مسلمان جنایات زیادی انجام دادند ولی با حضور رزمندگان دلیر جبهه مقاومت در راس آن حاج قاسم سلیمانی تاروپود این گروه تروریستی درهم پیچیده شد.

سردار ستاره با اشاره به اینکه امروز دشمنان و منافقین اعتقادات مذهبی، دینی، اخلاقی و خانواده‌ها را نشانه گرفته‌اند گفت: باید با هوشمندی مسئولین و توجه به خانواده‌ها مخصوصاً فضای مجازی با این دسیسه دشمنان مقابله کرد.

وی از پیشرفت جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، فن‌آوری، هسته‌ای، دفاعی و پزشکی خبر داد و تصریح کرد: این پیشرفته‌ها سبب خشم دشمنان ملت ایران شده است.

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا تأکید کرد: مردم انقلابی و جوانان باید مواظب تبلیغات دروغین دشمنان سرزمین در فضای رسانه‌ای و مجازی باشند این دشمنان کسانی هستند که 8 سال با پشتیبانی تسلیحاتی و مالی به صدام جوانان ایران اسلامی را به شهادت رساندند.

سردار ستاره با بیان اینکه مرزبانان در حفاظت از مرزها با تمام وجود و جانانه در حفظ و حراست از مرزها تلاش می‌کنند گفت: با تجهیز مرزبانی در آینده نزدیک به انواع شناور تندرو و پیشرفته در مرزهای آبی در راستای ارتقا مأموریت‌های محوله گام بلندی برداشته خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش مرزبانی استان بوشهر در حفاظت و حراست از مرزهای خلیج‌ فارس و نوار ساحلی تصریح کرد: خدمات شبانه‌روزی مرزبانان با حمایت و مشارکت مردم غیور ساحل‌نشین استان بوشهر ستودنی است.

انتهای پیام/190/.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر