۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۷۱۵۰۰
از سوی مدیرکل بنادر و دریانوردی ارائه شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: جزئیات فاز‌های یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر ارائه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، محمد شکیبی در نشست بررسی جزئیات فاز‌های یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر اظهار داشت: در این طرح، مدیران و کارشناس اداره کل بنادر و دریانوردی استان به همراه دانشگاه صنعتی مالک اشتر اقدامات قابل توجهی داشتند که تلاش‌های بی وقفه این مجموعه جای تقدیر و قدردانی را دارد.

وی بیان کرد: امید است خروجی این تلاش‌ها که مبتنی بر رویکرد‌های علمی و پژوهش گرانه است بتواند کمک فراوانی به افزایش بهره وری و همچنین ثبات و پایداری فعالیت‌های بندری در استان بوشهر کند.

شکیبی نسب یادآور شد: در فاز ششم طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر ۱۲ طرح عملیاتی نظیر طرح عملیاتی پدافند سایبری، پرتویی، زیستی، شیمیایی، پدافند غیرعامل در حوزه دریا و … گنجانده شده است.

شناسایی تهدیدات و آسیب‌ها

ناظر فنی طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر نیز در تشریح اهمیت این طرح مطالعاتی اظهار کرد: در طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر، روش‌های علمی متنوعی در حوزه دارایی شناسی، تهدیدات و آسیب شناسی مورد استفاده قرار گرفته که همین امر، این مطالعات را از سایر مطالعات انجام شده در سایر بنادر کشور مجزا ساخته است.

جلال محمدی باغملایی افزود: شناسایی و غربالگری دارایی‌ها، شناسایی تهدیدات، مخاطرات طبیعی، بررسی همجواری دارایی‌های خطرزا و …از دیگر اقدامات صورت گرفته در فاز‌های یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در خروجی این طرح علاوه بر بندر بوشهر، بنادر گناوه، دیلم، کنگان، دیر و عسلویه به صورت ویژه دیده شدند.

فاز‌های یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر توسط دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران به عنوان مشاور طرح با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان پدافند غیرعامل کشور در بوشهر ارائه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر