۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۷۱۴۸
دو اپراتور همراه اول و ایرانسل بزرگترین شبکه ارتباطات سیار کشور را در اختیار دارند و طبق پیوست قوانین و مقررات پدافند غیرعامل و مدیریت بحران باید عمل کنند.
به گزارش عصر ارتباط، دفاع غیرعامل در شبکه‌های تلفن همراه در بخش‌های مختلفی همچون سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، زیرساخت و پاور اجرا می‌شود.
درحالی که دفاع غیرعامل یک روند غیرقابل توقف و ادامه‌دار است اما شرکت ارتباطات سیار ایران برگزاری آخرین مانور پدافند غیرعامل در شبکه همراه اول از سوی سازمان پدافند غیرعامل را به سه سال پیش نسبت داد.
به گزارش عصر ارتباط، درحالی که سردار غلامرضا جلالی، ريیس سازمان پدافند غیرعامل کشوراز برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در چند دستگاه کشور از جمله بانک ملت، صدا و سیما و شرکت همراه اول و وجود نقاط ضعف زیاد در آنها خبر داد، این اپراتور برگزاری مانور را رد کرد. جلالی به وجود ضعف‌های زیاد در این شبکه‌ها و ارایه هشدارهای لازم برای برطرف کردن آنها اشاره کرده است اما روابط عمومی همراه اول برگزاری چنین مانوری را برای آخرین بار در سه سال پیش در شبکه همراه اول عنوان کرد و گفت: «مانور مورد اشاره ريیس سازمان برگزار نشده است.»
ایرانسل نیز رعایت اصول و قوانین مرتبط با پدافند غیرعامل را یک فرایند ادامه‌دار عنوان کرد و گفت: «در همين راستا مانورهای دفاع غیرعامل در شبکه تلفن همراه ایرانسل با حضور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سازمان پدافند غیرعامل برگزار شده و می‌شود.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر