۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۷۱۴۶۸
پیام تسلیت سردار جلالی به مناسبت درگذشت مرحوم قاسمی
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی درگذشت سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی را تسلیت گفت و مرحوم رستم قاسمی را سردار پرافتخار و بی‌ادعای جبهه مقاومت و پدافند غیرعامل خطاب کرد.

به گزارش پایداری ملی، سردار جلالی در این پیام با اشاره به مجاهدت ها و خدمات جانباز سرافراز رستم قاسمی در ایام پرافتخار دفاع مقدس و پس از آن در مسیر توسعه و سازندگی در کشور آورده است:‌ عروج این سردار گرانقدر در ایامی که منتسب به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد موجب اندوه و تاثر  فراوان همه علاقه مندان  ایشان گردید.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام رستمی قاسمی را نمونه یک مدیر جهادی، مخلص و ممتاز انقلاب اسلامی دانسته است که هدفی جز تحقق آرمان های انقلاب و خدمت به مردم نداشته و آورده است:  آن مرحوم در تمام دوران زندگی پربرکت خود از عهدی که با انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی داشت برنگشت و تا آخرین لحظه عمر در مسیر خدمت مجاهدت کرد.

سردار جلالی با اشاره به تلاش ها و مجاهدت های مرحوم قاسمی در حمایت از جبهه مقاومت، وی را  یاور و پشتیبان مظلومین سوریه‌، لبنان و یمن دانسته و ادامه داده است: آن مرحوم به عنوان سردار پدافند غیرعامل در عرصه های مختلف به ویژه طراحی و اجرای طرح های دفاعی و پدافند غیرعامل همراه و همکار سازمان پدافند غیرعامل کشور در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری بود .

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به دوران خدمت گذاری مرحوم قاسمی در وزارت نفت و  راه و شهرسازی نیز گفت:‌ در این ایام نیز بیشترین همکاری ها و مجاهدت های دلسوزانه از سوی ایشان برای نهادینه سازی الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل در این دو وزارتخانه صورت پذیرفت تا در برابر تهدیدات دشمن الگوی حفاظت از مردم و صیانت از زیرساخت‌ها به طور کامل محقق گردد.

سردار جلالی در پایان ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده معظم و همه هم‌رزمان و همکاران مرحوم قاسمی برای بازماندگان صبر و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با اولیا الله را مسالت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر