۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۱۳۶۷
رسانه‌های اسرائیلی از توقف کامل حرکت تمام قطار‌های اسرائیل حداقل تا ساعت ۹ امشب و احتمالاً تا فردا سخن می‌گویند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، به نقل از خبرگزاری تسنیم، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی که اولین رسانه اعلام‌کننده این خبر بود، اعلام کرد، به‌دلیل از مدار خارج شدن سرور مرکزی قطار‌های اسرائیل حرکت تمام قطار‌ها حداقل تا ساعت ۹ شب به تعلیق در آمده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از سردرگمی مهندسان قطار‌های اسرائیل سخن گفته خبر داد: مهندسان قطار اسرائیل در حال مشورت با تمامی همکاران خود در سرتاسر جهان هستند تا بتوانند اختلال به‌وجودآمده را در اسرع وقت کشف و برطرف کنند.

این رسانه به‌نقل از شرکت قطار‌های اسرائیل توصیه کرد مردم تا اطلاع ثانوی از وسائط نقلیه جایگزین برای نقل و انتقال خود استفاده کنند.

معاریو هم در گزارشی اعلام کرد، این اختلال کاملاً غیرعادی است و سرور مرکزی هدایت‌کننده قطار‌ها به‌طور کامل از دسترس خارج شده است، همین امر هم باعث شد مسئولین اجازه حرکت قطار‌ها را تا اطلاع ثانوی ندهند، در حالی که امکان تمدید توقف حرکت قطار‌ها برای فردا هم وجود دارد.

روزنامه یدیعوت آحارانوت هم نوشت: لغو حرکت قطار‌ها در حالی اعلام شد که بسیاری از افراد (بعد از پایان تعطیلات روز شنبه) در مسیر رسیدن به ایستگاه‌ها بودند، هنوز هم مشخص نیست که علت وقوع این امر چه بوده و چه‌زمانی قطار‌ها اجازه حرکت پیدا خواهند کرد.

یدیعوت آحارانوت در ادامه خبر داد، سرور ازکارافتاده مسئولیت حفظ امنیت حرکت قطار‌ها را دارد و در واقع اتاق کنترل حرکت تمامی قطار‌ها محسوب می‌شود.

رسانه‌های عبری‌زبان بدون اشاره به احتمال حمله سایبری از هرج‌ومرج و اختلال بزرگ در حرکت قطار‌ها در تمام اسرائیل سخن می‌گویند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر