۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۷۱۱۴۶
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: اقدامات پدافند غیرعامل باید پیشگیرانه و با رویکرد ریشه‌یابی بحران‌ها باشد تا به آرامش بیشتر مردم منجر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی، به نقل از خبرگزاری برنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار با مدیران حوزه پدافند غیرعامل استان قزوین اظهارداشت: امنیت مردم و نظام از مهمترین اهدافی است که در پدافند غیرعامل، ستاد بحران دنبال می شود و در نهایت نتیحه همه فعالیت‌های باید به آرامش در زندگی مردم منجر شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: مردم باید مطمئن باشند که بازوان قدرتمند سپاه پاسداران، ارتش نیرومند جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی، بسیج و پدافند غیرعامل نمی‌گذارند مشکلی برای امنیت و آرامش آن‌ها ایجاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآورشد: اقدامات پدافند غیرعامل باید پیشگیرانه و با رویکرد ریشه‌یابی بحران‌ها باشد و همواره باید تلاش کنیم تا منشأ مشکلات و بحران‌ها ریشه‌یابی شده و برطرف شود برای مثال اگر در خصوص حادثه سیل، پیش از آنکه وقوع سیل مردم را دچار مشکل کند بایستی منشأ بروز آن را شناسایی کرده و مانع از وقوع آن شوید.

آیت‌الله عابدینی اظهارداشت: به گفته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که فرمودند دشمن میدان جنگ را تغییر داده است، ما همیشه بر اساس روایات به مردم می‌گفتیم ما جهاد اصغر و جهاد اکبر داریم، رهبری فرمودند جهاد کبیر همان جهاد فرهنگی است و ایشان جهاد تبیین را واجب فوری و همگانی دانستند.

در ابتدای این دیدار سید جمال‌الدین حسینی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری قزوین و کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین هم گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر