۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۱۰۶
جلسه پدافند غیرعامل شهرداری فرون آباد با حضور مهندس علیان شهردار، ابراهیم رضایی فر نایب رئیس شورا،برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد، جلسه پدافند غیرعامل شهرداری فرون آباد با حضور علیان- شهردار- ابراهیم رضایی فر نایب رئیس شورا، هاشم سیری و خانم گلوی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین واحدهای مختلف شهرداری، جانشین کلانتری 12 فرون آباد و نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و تربیت بدنی شهرستان پاکدشت در محل ساختمان شهرداری فرون آباد برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه خانم گلوی عضو شورای اسلامی شهر فرون آباد ضمن خیرمقدم به کلیه شرکت کنندگان حاضر در جلسه، پدافند غیرعامل را مجموعه اقدامات غیر مسلحانه در مقابل تهدیدات دشمن نامید.
وی تاکید کرد: دشمن در حال حاضر در ابعاد مختلف نسبت به مداخله در کشورها اقدام می‌کند غیرعامل باعث می شود با حداقل امكانات بیشترین استفاده و بهره صورت پذیرد.
وی در پایان افزود: پدافند غیر عامل با آموزش و تبیین اصول و كاركردهای آن می تواند به یك فرهنگ عمومی در جامعه و كشور تبدیل شود. در ادامه مهندس علیان شهردار فرون آباد بیان داشت: از جمله مواردی که باید در بیشتر واحدهای شهرداری رعایت شود و به نوعی باعث کمتر شدن نگرانی مسئولین خواهد بود این است که اهتمام بیشتری به تهیه نسخه پشتیبانی از کلیه داده ها در حوزه های مختلف صورت گیرد بطوریکه مسئولین رایانه قسمت های مختلف واحد باید سعی کنند بصورت روزانه اقدامات لازم را در این خصوص بعمل آورند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر