۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۷۰۹۵۳
رئیس پلیس فتا فراجا از تکمیل زیرساخت‌های سامانه همیاران پلیس فتا خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۴ هزار همیار پلیس فتا فعال داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، سردار وحید مجید در تشریح طرح هم یاران پلیس فتا گفت: شبکه همیاران پلیس فتا یک پلتفرم اجتماعی است که به نوبه خود می‌توان آن را حرکتی نوآورانه دانست.

وی افزود: تمامی افرادی که در حوزه‌های پژوهشی فضای سایبر فعال هستند می‌توانند در زمینه پژوهشی و فنی همیار پلیس فتا باشد.

رئیس پلیس فتا گفت: طراحی و تولید این سامانه انجام شده است یعنی در واقع می‌توان گفت بستر و زیرساخت سامانه همیاران پلیس فتا آماده شده است.

مجید با بیان اینکه هم اکنون ۲۴ هزار همیار پلیس فتا فعال داریم، گفت: هنوز مقداری در زمینه امنیتی ملاحظاتی وجود دارد تا بتوان بعد از برطرف کردن این ملاحظات پلتفرم همیاران پلیس فتا را به جریان انداخت.

همیاران چه کمکی به پلیس فتا می‌کنند؟

وی با بیان اینکه اولویت کار در پلتفرم همیاران پلیس فتا همکاری و انتقال تجارب است، گفت: هم یاران ما افرادی هستند که در حوزه سایبر دارای تجارب‌های مختلف هستند به عنوان مثال همیاران پلیس فتا می‌توانند در زمینه پیشگیری از جرم در حوزه سایبر به پلیس فتا کمک کند.

رئیس پلیس فتا فراجا با بیان اینکه همیاران پلیس فتا تأثیر خوبی در کاهش آسیب‌های فضای مجازی در جامعه دارند، گفت: همکاری ما با همیاران پلیس فتا بیشتر در حوزه‌های پژوهشی و علمی است تا بتوانیم جرایم فضای سایبر را کاهش دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر